1401/04/15-14:27
در همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران صورت می پذیرد؛

معرفی پروژه های تونل جاویدالاثر متوسلیان و بزرگراه شهید شوشتری به سرمایه گذاران بخش خصوصی

معرفی پروژه های تونل جاویدالاثر متوسلیان و بزرگراه شهید شوشتری به سرمایه گذاران بخش خصوصی

مدیران عامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران و سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، صبح فردا در یکی از پنل های تخصصی همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران سخنرانی خواهند کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، صبح روز شانزدهم تیرماه همزمان با آغاز روز دوم همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران که در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود، محمدصادق خیرخواه مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران و مسعود حق لطفی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در پنل سرمایه گذاری "عمران و شهرسازی ۲" حضور یافته و به ارائه آرا و نقطه نظرات خود در این خصوص می پردازند.

در حالی که موضوع سخنرانی محمدصادق خیرخواه مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران در این پنل تخصصی، روی معرفی پروژه های تونل جاویدالاثرمتوسلیان و بزرگراه شهید شوشتری به سرمایه گذاران بخش خصوصی متمرکز شده است، مسعود حق لطفی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران نیز به ارائه جزئیاتی در خصوص جاذبه های سرمایه گذاری در پروژه بزرگراه شهید شوشتری می پردازد.

گفتنی است همایش بین الملی فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران به همت شهرداری تهران و دانشگاه شهید بهشتی و با هدف معرفی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه هایی از قبیل اقتصاد شهری و درآمد پایدار، محیط زیست و مدیریت پسماند، عمران و پروژه های زیرساختی و حمل و نقل عمومی و ترافیک، پانزدهم و شانزدهم تیرماه سال جاری برگزار می شود. قرار است پنل سرمایه گذاری "عمران و شهرسازی ۲" از ساعت ۸.۳۰ تا ۱۰.۳۰ روز پنجشنبه شانزدهم تیرماه در سالن شماره یک مرکز همایش های برج میلاد برگزار شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط