1401/04/22-16:49
شهردار منطقه ۲۲ خبر داد؛

مناسب سازی پیاده روی ۱۴ معبر و ۷ بوستان

مناسب سازی پیاده روی ۱۴ معبر و ۷ بوستان

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به مناسب سازی معابر ویژه توان یابان گفت: مناسب سازی پیاده رو ۱۴ معبر و ۷ بوستان در چند ماه ابتدایی سال جاری به همت معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه صورت گرفته است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ وحیدرضا محمدی  اظهار داشت: اهتمام ویژه مدیریت شهری منطقه به مناسب سازی معابر شهری جهت تسهیل رفت و آمد توان یابان صورت گرفته است.

وی افزود: اجرای عملیات مناسب سازی و احداث پیاده رو بوستان بهار به طول ۷۰۰ متر به طور کامل انجام شده است و با اجرای مناسب سازی انجام شده تردد و دسترسی کم توانان و نابینایان محترم به سرویس های بهداشتی و مسیر های ورودی بوستان مذکور تسهیل شده است.

شهردار منطقه۲۲ ادامه داد: از اواخر سال گذشته تا ۳ ماهه سال جدید تاکنون ۱۴ معبر و ۷ بوستان در منطقه بطور کامل مورد مناسب سازی کامل قرار گرفته است.

محمدی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که شهرداری این منطقه در مدت زمان شش ماه انجام داده است احداث ۱۲ معبر تنها در یک محله(الهیه غرب) بوده است و این در حالی است که از پنج سال پیش تنها ۶ معبر در این محله احداث شده که در مدت شش ماه دو برابر مدت پنج سال اجرا شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط