1401/04/22-16:58

آخرین خبرها از عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح نواب- تندگویان

آخرین خبرها از عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح نواب- تندگویان

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از پیگیری اقدامات اجرایی به منظور احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید یارجانی(نواب) با بزرگراه شهید تندگویان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مسعود حق لطفی با بیان آنکه تاکنون از ۱۶۴ حلقه شمع طراحی شده برای احداث زیرگذر تقاطع غیرهمسطح بزرگراه های شهید یارجانی(نواب) و شهید تندگویان تاکنون ۴۰ حلقه شمع بتن ریزی و احداث شده است، افزود: متعاقب انحراف بخشی از ترافیک مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید نواب به مسیر دسترسی محلی، فضای کارگاهی لازم برای حفاری و اجرای تعدادی از شمع های پل چپگرد فراهم شده و به این ترتیب کار حفاری و احداث شمع های طراحی شده در این بخش از پروژه آغاز شده است.

وی با اعلام پیشرفت ۷ درصدی پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح نواب- تندگویان، از معارضات تاسیساتی، کمبود نقدینگی و دشواری های اجرای عملیات انحراف ترافیک به عنوان مهمترین موانع اجرایی پروژه یاد و اضافه کرد: جابجایی پایه های روشنایی و رفع معارض لوله آب، گشایش هایی در روند عملیات اجرایی پروژه ایجاد خواهد کرد.

گفتنی است طرح تقاطع غیرهمسطح بزرگراه های شهید یارجانی(نواب) و شهید تندگویان شامل یک مسیر زیرگذر در امتداد باند شرق به غرب بزرگراه شهید تندگویان و یک پل چپگرد به منظور برقراری گردش ترافیکی شمال به شرق در محل تقاطع می باشد. غیرهمسطح سازی تقاطع بزرگراه های شهید یارجانی(نواب) و شهید تندگویان ضمن کاهش گردش های اضافی، بار ترافیک ورودی به میدان بهمن و بزرگراه آزادگان را کاهش داده و ضمن توزیع متناسب ترافیک عبوری، بر بهبود رفت و آمدهای محلی نیز اثرگذار است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط