1401/04/22-17:06

چهارشنبه های افراد دارای معلولیت در منطقه۱۳ آغاز شد

چهارشنبه های افراد دارای معلولیت در منطقه۱۳ آغاز شد

شهردار منطقه۱۳ از آغاز ویژه برنامه چهارشنبه های ویژه افراد دارای معلولیت با عنوان "دورنشینی یار و یاد" در این منطقه خبر داد و افزود: اولین نشست دورهمی صبح امروز در بوستان پیروزی برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمدهادی علی‌احمدی شهردار منطقه هدف از برگزاری ویژه برنامه چهارشنبه های افراد دارای معلولیت را نشاط افزایی، گپ و گفتگو و ایجاد تعاملات اجتماعی عنوان کرد و افزود: فراهم‌سازی شرایط حضور معلولان در جامعه و استفاده از توانایی‌ها و تجربیات آنها در زمینه‌های مختلف سبب تغییر نگرش شهروندان و گسترش فرهنگ همراهی با افراد دارای معلولیت به عنوان شهروندانی توانا خواهد شد.

به گفته او در چهارشنبه های افراد دارای معلولیت، چکاپ سلامتی برای این عزیزان انجام و برنامه های مختلفی شامل موسیقی، خاطره گویی و... اجرا می شود.

شهردارمنطقه۱۳، حفظ عدالت اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی به ویژه شهروندان دارای معلولیت از سیاست‌های اصلی شهرداری برشمرد و افزود: علاوه بر مناسب سازی محیط شهری، با اجرای این گونه برنامه ها، در نظر داریم برای حضور و نقش آفرینی این قشر ارزشمند در محلات زیر ساخت های مناسب را فراهم کنیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط