1401/04/25-11:40

اتمام عملیات ساماندهی پایانه ایران خودرو به زودی

اتمام عملیات ساماندهی پایانه ایران خودرو به زودی

شهردار منطقه ۲۲ گفت: عملیات ساماندهی پایانه ایران خودرو به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه با هدف خدمات رسانی مطلوبتر به شهروندان مدتی است آغاز شده و به زودی به اتمام خواهد رسید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در بازدید از عملیات ساماندهی این پایانه به همراه سید فرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه اظهار داشت: یکی از پایانه های پرتردد اتوبوسرانی این منطقه پایانه ایستگاه ایران خودرو است که برای رفاه حال شهروندان ساماندهی این پایانه در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار گرفته است.

وی افزود: در فاز نخست این عملیات ایستگاه های اتوبوس مسقف شده اند و در فاز بعدی سکوی جابه جایی مسافر مورد ساماندهی قرار خواهد گرفت که بخشی از این ساماندهی صورت گرفته و به زودی به طور کامل مورد بهره برداری شهروندان قرار خواهد گرفت.

محمدی ادامه داد: یکی از ویژگی های اجرای این عملیات تردد آسوده جانبازان و معلولان با حمل و نقل عمومی است، به طوری که مسیر ویژه ای برای توان یابان در سکوهای ایستگاه اتوبوس طراحی شده است.

شهردار منطقه گفت: یکی از درخواست های شهروندان برای این پایانه روشنایی بوده که احداث روشنایی از دیگر اقدامات مدیریت شهری برای ساماندهی این پایانه بوده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط