1401/04/31-18:40
مسعود رنجبریان در بازدید از معابر سطح منطقه:

میادین اصلی منطقه ۶ نگهداشت ویژه و مستمر نیاز دارد

میادین اصلی منطقه ۶ نگهداشت ویژه و مستمر نیاز دارد

شهردار منطقه ۶ گفت: نگهداشت شهر، از اولویت‌های نخست فعالیت‌های شهرداری است و نگهداشت معابر و میادین اصلی منطقه به واسطه اجرای مراسم بزرگ ملی و مذهبی و حضور گسترده مردم در این برنامه ها باید با نگاه ویژه، بدون وقفه و مستمر صورت گیرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه۶، صبح امروز پنجشنبه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۱ مسعود رنجبریان شهردار منطقه، به همراه جمعی از معاونین و مدیران ارشد شهرداری منطقه در راستای تحقق اهداف طرح نگهداشت از میدان ولیعصر(عج) تا فاطمی را بازدید کرد و با توجه به استقبال با شکوه و بی سابقه مردم در مراسم بزرگ مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر و پیش رو بودن ایام محرم، نگهداشت و رفع کاستی ها و نواقص میدان‌ها و معابر اصلی منجمله میدان و خیایان حضرت ولیعصر(عج) و دیگر میادین را امری مهم دانست و بر اجرای آن تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه بلافاصله بعد از مهمانی عظیم ۱۰ کیلومتری عید غدیر مسیرهای پیاده روی نظافت و پاکسازی شده ادامه داد: بعد از برپایی مراسم های بزرگ به منظور احصا مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه‌های مختلف عملکردی شهرداری اعم از خدمات شهری، فنی و عمرانی، امور اجتماعی و فرهنگی و فنی و ترافیک ضرورت دارد این بازدیدها صورت گیرد تا در خدمت رسانی مطلوب به شهروندان اختلالی ایجاد نشود.

شهردار منطقه ۶ در برنامه بازدید از میدان ولیعصر(عج) تا میدان فاطمی، از فروشگاه بزرگ رفاه، برخی مراکز تجاری، کارگاه در حال عملیات عمرانی ایستگاه مترو جهاد، ایستگاه های اتوبوس و تاکسی و... بازدید کرد و در خصوص مباحث مربوط به ممیزی املاک تجاری دارای رای و تخلف به منظور احقاق حقوق شهر و شهرداری، رفع نواقص و واکاری فضای سبز، رنگ آمیزی جداول و المان های شهری، رفع دغدغه های رانندگان تاکسی خطی میدان حضرت ولیعصر(عج) و... دستورات لازم را صادر نمود.

رنجبریان در این بازدید ضمن تاکید بر آماده سازی نقاط کلیدی منطقه در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حسینی(ع) اظهار کرد: لازم است جهت هرچه باشکوه تر شدن مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان آماده سازی ها با برنامه ریزی دقیق و با سرعت در دو میدان اصلی فاطمی و هفت تیر انجام شود.

گفتنی است مقرر شد از چهار راه تا میدان حضرت ولیعصر(عج) به صورت ویژه برای ایام سوگواری حسینی آماده سازی گردد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط