1401/05/01-22:12
همزمان با ابلاغ ویژه برنامه های اوقات فراغت در منطقه۱۳؛

اجرای ده ها عنوان برنامه در فصل نشاط و رویش

اجرای ده ها عنوان برنامه در فصل نشاط و رویش

با اجرای برنامه های اوقات فراغت در سه بخش رویداد شهرزاد، تهران گردی و جشن و اجرای برنامه های شاد، هزاران نفر از شهروندان منطقه۱۳ از این برنامه ها بهره مند شدند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه۱۳ با اشاره به اجرای برنامه های فصل نشاط و رویش در قالب شعار محوری "لبخند بسازیم'' در شهر تهران گفت: در راستای دستورالعمل ویژه اوقات فراغت شهروندان، فعالیت های منطقه در سه بخش رویداد فرهنگی شهرزاد، تهران گردی و اردوی یک روزه نوجوانان پیگیری شد.

او اضافه کرد: چندین عنوان برنامه در قالب رویداد فرهنگی شهرزاد با عناوین آئینی، کدبانو، هنری، ادبی، بازی و تفریح با شرکت بیش‌از هزار و ١٢٠ نفر در مرحله مسابقات محله ای و منطقه ای ویژه گروه های سنی مختلف در سرای محلات و مساجد اجرایی شد.

به گفته او، برگزاری حدود ۴٨ مسابقه قرآنی و هنری به همراه تور تهران گردی و حدود ١۶ عنوان جشن و برنامه های شاد و مفرح، جشنواره بازی های پدر و فرزندی و ایستگاه نشاط و تعالی نیز از دیگر فعالیت های رویداد فرهنگی شهرزاد در مرحله مسابقات محله ای و منطقه ای است.

شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه، شهرزاد، مجموعه رویداد های فرهنگی اجتماعی است که با مشارکت و مداخله مردم به اجرا در آمد افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی ادارات درون و برون سازمانی و بهره گیری از ظرفیت های موجود، نسبت به اجرای دقیق و به موقع برنامه ها اقدام شد.

شهردار منطقه ۱۳، هویت سازی، ایجاد حس تعلق و نشاط اجتماعی با تمرکز بر فضاها و فعالیت های عمومی شهر را از اهداف برنامه های فصل نشاط و رویش عنوان کرد و ادامه داد: اجرای این گونه برنامه ها برای کودکان و نوجوانان ما آموزنده و نشاط آور است، مضاف بر آن که کار گروهی و با هم بودن را نیز تمرین می کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط