1401/05/02-20:55
برگزاری مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه ۱۹؛

خدمت به مردم عزت است /کارمحوری لازمه پیشرفت و ترقی در خدمت به مردم است

خدمت به مردم عزت است /کارمحوری لازمه پیشرفت و ترقی در خدمت به مردم است

آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۱۹ با حضور حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این مراسم نظری ضمن تشکر از زحمات و خدمات مهدی هدایت شهردار سابق و خداقوت به همه همکاران شهرداری این منطقه به سوابق علیرضا جعفری اشاره و او را به عنوان شهردار جدید منطقه معرفی کرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردای تهران ضمن گرامیداشت تقارن این مراسم با روز مباهله افزود: لازمه موفقیت در کارها و خدمات را صداقت و اعتقاد به باورهای دینی اعلام کرد و گفت: عزت و ذلت انسان در دست خداست و تاریخ نشان داده هرکس بی منت به مردم خدمت کند بی شک عزت می گیرد و اگر در کارها صداقت داشته باشیم می توانیم رضایت مردم را جلب کنیم در غیر اینصورت رضایتمندی حاصل نمی شود.

این مسئول ضمن تأکید بر اولویت بندی در کارها افزود: اولویت اول خدمت به مردم با حسن خلق است و آنچه مردم می خواهند کارمحوری همراه با صداقت، امانت داری و تقوا است.

او ادامه داد: همواره تلاش می کنیم در بین همکاران شهرداری روحیه و انگیزه را با انتخاب آنها در پست های مدیریتی که صادقانه برای شهر و شهروندان تلاش و خدمت می کنند ایجاد کنیم که نمونه آن علیرضا جعفری از همکاران زحمتکش، با انگیزه و خدوم در شهرداری منطقه ۲ بود که هم اکنون به عنوان شهردار این منطقه برگزیده شد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردای تهران خواستار همدلی و هم افزایی هرچه بیشتر همکاران با شهردار جدید منطقه ۱۹ در راستای توسعه و آبادانی یکی از مناطق جنوبی با مردمانی متدین، بسیار خونگرم و قدرشناس شد.

در این مراسم رضا محمدی مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق ضمن خدا قوت به هدایت و خوش آمدگویی به جعفری از زحمات شهردار سابق منطقه در رقم زدن اتفاقات مهم در حوزه شهرسازی بویژه طرح باز آفرینی ناحیه سه با تصویب کمیسیون ماده پنج قدردانی کرد و خواستار اهتمام ویژه شهردار جدید منطقه با توجه به سابقه فعالیت و توانمندی ایشان در مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و نگهداشت شهر شد.

مهدی هدایت شهردار سابق منطقه ضمن آرزوی موفقیت برای علیرضا جعفری در عرصه خدمت رسانی در سخنان خود به برخی از اقدامات صورت گرفته در منطقه از جمله افتتاح پل باقرشهر، احداث میدان خلازیر، احداث معابر و بوستان شهرک وصال اشاره کرد و مسائل مربوط به بازار خلازیر و جمع آوری اصناف آلاینده و مزاحم آن، طرح باز آفرینی ناحیه ۳ و بوستان ولایت، رفع خطر از ساختمان های ناایمن، توافق با موقوفه مروی به منظور توسعه ناحیه ۳ را از موضوعات کلان و اولویت برنامه های توسعه محور این منطقه در دوره مدیریت خود برشمرد.

هدایت ضمن تشکر از لطف و حمایت های شهردار تهران در تخصیص بالاترین اعتبارات به این منطقه در بین مناطق ۲۲گانه از عملیات کلنگ زنی به منظور اجرای پروژه های صبا، دلتا و بانک ایران زمین توسط سازمان نوسازی، در راستای بهبود وضعیت شهری ناحیه ۳ و تحول و توسعه در این محدوده خبر داد.

در ادامه علیرضا جعفری شهردار جدید منطقه ۱۹ نیز با اظهار خرسندی از توفیق خدمت در این منطقه جنوبی شهر تهران گفت: نگاه ویژه شهردار تهران به مناطق جنوبی و کم برخوردار، انگیزه خدمت در این مناطق را دوچندان می کند.

او با اشاره اقدامات بزرگ و ارزشمند در این دوره مدیریت شهری در منطقه ۱۹خاطرنشان کرد: درهمین راستا با سرلوحه قراردادن این اقدامات، تمام توان خود را برای جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان این منطقه و انجام کارهای ارزشمند و خدمات مؤثر به کار می برم.

این مسئول ضمن تشکر از حسن اعتماد شهردار تهران، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از زحمات شهردار سابق و همکاران خدوم منطقه ۱۹ قدردانی کرد.

در پایان این مراسم معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران ضمن اهدای حکم انتصاب سرپرستی شهردار منطقه ۱۹ تهران به علیرضا جعفری، از زحمات مهدی هدایت شهردار سابق این منطقه تقدیر کرد.

براساس این گزارش رضا محمدی مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق، شهرداران مناطق ۲ و ۱۶، میثم نوروزیان مشاور عالی معاونت هماهنگی‌ و امور مناطق، حسن ستاری مشاور و ریس حوزه معاونت هماهنگی و امور مناطق، معاونین، شهرداران نواحی، شورایاران و معتمدین منطقه ۱۹ در این مراسم حضور داشتند.

علیرضا جعفری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ به عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۹ منصوب شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط