1401/05/03-12:20
نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد:

لزوم ارتقای جایگاه سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران در مجموعه اقدامات عمرانی مدیریت شهری

لزوم ارتقای جایگاه سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران در مجموعه اقدامات عمرانی مدیریت شهری

نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، خواستار بازیابی و ارتقای جایگاه سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران در مجموعه اقدامات عمرانی مدیریت شهری پایتخت شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، سید محمد آقامیری که در دیدار با مدیران سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران سخن می گفت، با تاکید بر اینکه نقش این سازمان می بایست به عنوان سازمان مشاور فنی و مهندسی کل شهرداری تهران توسعه یابد از مدیران این سازمان خواست تا از مجموعه ظرفیت های مطالعاتی موجود در جهت ارائه خدمات فنی و مهندسی و ایجاد منابع درآمدی بهره گیری کنند.

در این نشست که متعاقب بازدید از بخش های مختلف سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران و با حضور مهدی صداقتی مشاور و جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، محمدصادق خیرخواه مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، جمعی از معاونان و مدیران این سازمان و زهرا جلیلوند مدیرکل اداره برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی برگزار شد، درباره موارد مهمی از قبیل عملکرد اجرایی و پروژه های شاخص سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران بحث و تبادل نظر شد.

محمدصادق خیرخواه مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، طی سخنانی در این نشست ضمن معرفی اجمالی تاریخچه شکل گیری این سازمان، به تشریح ماموریت ها، چشم اندازها و استراتژی های آن پرداخت.

وی در تشریح عملکرد اجرایی سازمان، از پروژه های بزرگراه شهید شوشتری، تونل جاویدالاثر متوسلیان، ادامه بزرگراه یادگار امام(ره)، تکمیل تقاطعات غیرهمسطح شبکه معابر بزرگراهی و پایش پل های سواره رو شهر تهران به عنوان بخشی از مهمترین فعالیت های سازمان مشاور فنی و مهندسی در زمینه مطالعه و طراحی کلان پروژه های عمرانی یاد و خاطرنشان کرد: اقدامات مربوط به تهیه طرح های بهسازی لرزه ای پل های شهر تهران، پایش گودهای پرخطر متعلق به شهرداری و مقاوم سازی ساختمان های ملکی مدیریت شهری طبق برنامه در گروه های تخصصی سازمان مشاور ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته در جهت عملیاتی ساختن طرح جامع مدیریت آبهای سطحی شهر تهران، از تکمیل برداشت های میدانی به منظور پایش مکانیزه روسازی معابر بزرگراهی پایتخت خبر داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط