1401/05/04-19:59

مجموعه فرهنگی ورزشی ۱۰ هزار مترمربعی شهید محسن شهریاری افتتاح ‌شد

مجموعه فرهنگی ورزشی ۱۰ هزار مترمربعی شهید محسن شهریاری افتتاح ‌شد

مجموعه فرهنگی ورزشی شهید محسن شهریاری با متراژ بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع در منطقه ۱۸ با حضورعلیرضا زاکانی شهردار پایتخت افتتاح شد و جهت بهره برداری در اختیار شهروندان جنوبغرب شهر تهران قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، علیرضا زاکانی شهردار تهران با حضور معاونان و مدیران ارشد شهری تهران و محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ ضمن بازدید از مجموعه فرهنگی ورزشی شهید محسن شهریاری واقع در محله یافت آباد جنوبی، این پروژه را افتتاح کرد و پس از آن این مجموعه برای استفاده در اختیار شهروندان جنوب پایتخت قرار گرفت.

محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ پیرامون پروژه مجموعه ورزشی شهید محسن شهریاری گفت: این پروژه دارای ۶هزار و ۷۸۶ مترمربع فضای باز میدانگاه، ۷۳۰ مترمربع فضای فرهنگی، ۱۴۰۰ متر مربع خدمات ورزشی، ۲۹۰ متر مربع فضای خدماتی، ۱۳۰۰ مترمربع فضای پارکینگ و ۶۵ مترمربع فضای تاسیساتی و نگهبانی است. این مجموعه به مساحت ۱۰ هزار و ۲۸۱ مترمربع از اسفند ۹۹ آغاز و در حال حاضر ساخت آن تکمیل شده و با حضور شهردار پایتخت مورد بهره بردای قرار گرفت.

شهردار منطقه ۱۸ در ادامه گفت: این مجموعه فرهنگی ورزشی از پروژه های طرح توسعه محلی شهر تهران می باشد که دارای زمین چمن و سالن ورزشی سرپوشیده چند منظوره را دارا است. این پروژه میدانگاه بزرگ و کارامدی دارد که قبل از تکمیل شدن در مراسمات محرم الحرام نیز مورد استقبال مردم منطقه قرار گرفته است که بعد از این نیز میتوان استفاده های بسیاری در مراسمات و موضوعات مختلف داشته باشد.

خسروی در پایان تاکید کرد: برنامه ای در خصوص فراخوان جذب پیمانکار جهت بهره برداری داریم تا با حداقل تعرفه ها شهروندان بتوانند از این مجموعه که متعلق به عموم شهروندان است استفاده کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط