1401/05/05-12:04
آبادیان در جلسه بررسی پروژه های توسعه محله ای؛

توجه ویژه به مطالبات و درخواست های ذی نفعان و اهالی محل در راس اقدامات پروژه های توسعه محله ای قرار بگیرد

توجه ویژه به مطالبات و درخواست های ذی نفعان و اهالی محل در راس اقدامات پروژه های توسعه محله ای قرار بگیرد

جلسه بررسی پروژه توسعه محله ای منطقه ۷ با حضور شهردار، معاونین فنی و عمران، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی، روسای ادارات و شهرداران نواحی منطقه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در این جلسه عوامل موثر در طراحی شهری پروژه های توسعه محله ای در محورهای خیابان شهید مدنی، حدفاصل مجتمع تجاری تیراژه تا ایستگاه مترو شهید مدنی، خیابان و میدان بهار شیراز، میدان نامجو در خیابان نامجو و خیابان خواجه نصیر از سوی شهردار و مشاور طرح مورد بررسی قرار گرفت.

در جریان این نشست نصراله آبادیان شهردار منطقه۷ گفت: توجه ویژه به مطالبات و درخواست های ذی نفعان و اهالی محل در راستای پیوست اجتماعی، توجه ویژه به مناسبات و مراسم های مذهبی از جمله موارد اصلی است که باید در راس اقدامات پروژه های توسعه محله ای قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: در خصوص اجرای پروژه توسعه محله ای در محور خیابان شهید مدنی باید به مسجد صفا، بیمارستان امام حسین(ع)، مجتمع تجاری تیراژه و ایستگاه مترو توجه ویژه شود زیرا این اماکن به عنوان فضاهای تاثیرگذار در این محور شناخته می شوند.

شهردار منطقه ۷ عنوان کرد: در خصوص املاک تملک شده خارج از طرح موجود در محور خیابان شهید مدنی نیز باید برنامه خاص با هدف مداخله بخش خصوصی اندیشیده شود.

وی در پایان تاکید کرد: توجه به المان های شهری، خانه عکاسی، باغ راه متصل به خیابان شریعتی و خیابان بهار شیراز و ایجاد مسیر دوچرخه در محور خیابان بهار شیراز و جداره سازی و نصب المان های شهری در محور خیابان نامجو از دیگر مواردی است که همراستا با اجرای طرح توسعه محله ای باید مورد توجه قرار بگیرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط