1401/05/05-13:58
به منظور ارائه خدمات مطلوب تر عمومی و رونق اقتصادی انجام می شود:

ارتقای سرانه های شهری و گردشگری منطقه۱۴

ارتقای سرانه های شهری و گردشگری منطقه۱۴

پروژه ها و سرانه های شهری منطقه۱۴ با حضور احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه همراه با جمعی از مدیران شهری و معتمدان محلی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، در این بازدید میدانی که به منظور ایجاد شهر زیست پذیرتر برای شهروندان از سرانه های عمومی تفریحی صورت گرفت، ضمن رصد پروژه های شهری، از طرح ها و ظرفیت های گردشگری، فرهنگی چون شهربازی بسیج که با همکاری سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی  ایجاد شده است، بازدید به عمل آمد.

احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از سرانه های عمومی و تفریحی منطقه، بر ضرورت وجود چنین فضاهایی با رویکرد پر کردن اوقات فراغت و ایجاد نشاط اجتماعی ویژه خانواده ها تاکید کرد.

وی با اشاره به نیاز و اهمیت استقبال مردم از این فضاها بویژه پس از دوران همه گیری کرونا، افزود: وجود فضاهای سبز، مفرح و سرانه های فرهنگی موجب بهبود وضعیت زیست محیطی شهری شده و از سوی دیگر شرایط مطلوبی را برای گذران اوقات فراغت شهروندان فراهم می سازد، از این رو ایجاد فضاهای زیرساختی برای خانواده مورد تاکید و حائز اهمیت شورا و مدیریت شهری است.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۴، با بیان اینکه گردشگری یکی از ارکان مهم اقتصادی در شهرهاست و نقش مهمی در ایجاد درآمدهای پایدار، اشتغال و حفاظت از زیر ساخت ها دارد، افزود: از این رو مدیریت شهری منطقه با برنامه ریزی و ایجاد فرصت های گردشگری در صدد افزایش کیفیت خدمات عمومی شهری و توسعه پایدار است.

سالاری پور افزود: در همین راستا و با تدوین سند توسعه گردشگری منطقه۱۴، در صدد استفاده بهینه امکانات، تسهیل بهره بری شهروندان و در نهایت رونق اقتصادی در دارالمومنین تهران هستیم.

وی با اشاره به پروژه هایی چون پلازای امیرکبیر، میدانگاه آرامستان های دولاب، بقعه چهل تن، تکه چال، مسجد بقیه الله، ورزشگاه تختی و… گفت: تلاش داریم تا با بهره مندی از ظرفیت های محلی و نخبگان گام های موثری برای افزایش بهره وری پتانسیل های بالقوه در حوزه گردشگری و تبدیل منطقه۱۴ به قطب گردشگری شرق تهران برداریم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط