1401/05/10-19:46

مدیریت جهادی منطقه ۱۴ در فیروزکوه

مدیریت جهادی منطقه ۱۴ در فیروزکوه

همزمان با جاری شدن سیل در روستای‌های شهرستان فیروزکوه، اقدامات برای امدادرسانی و ارائه خدمات به سیل‌زدگان انجام شد و شهرداری تهران با ارسال تجهیزات، نیروهای امدادی، خدمات‌شهری و فراهم کردن اسکان اضطراری به کمک سیل‌زدگان شتافت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمدامین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ گفت: در این راستا استانداری فیروزکوه برای امدادرسانی به سیل‌زدگان این شهرستان از شهرداری تهران کمک خواست و سپس منطقه ۱۴ مأمور مدیریت و کمک‌رسانی به این منطقه شد.

سالاری پور افزود: شهرداری منطقه ۱۴ در این بسیج همگانی به عنوان منطقه معین، مسئولیت مدیریت امدادرسانی به سیل زدگان این شهرستان را برعهده دارد.

وی ادامه داد: برای این منظور ۱۲ دستگاه باب کت، ۱۲ کامیون خاور، ۵ نفر مدیراجرایی به همراه ملزوماتی چون چادر، غذای گرم و نیروی انسانی از این منطقه به محل حادثه اعزام شدند.

سالاری پور گفت: در این میان نیروهای شهرداری منطقه ۱۴ از ساعت ۴ صبح روز شنبه به سمت مناطق سیل زده فیروزکوه اعزام شدند و تا رفع مشکلات و برداشتن همه گل و لای حاصل از سیل در آن مناطق حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: امداد رسانی به صورت شبانه روزی توسط تیم‌های مختلف شهرداری ازجمله سازمان‌های آتش‌نشانی، خدمات شهری و سازمان مدیریت بحران همچنان تا پایان رفع مشکل در آن منطقه سیل‌زده استمرار دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط