1400/05/18-11:03
یادداشت

شرط وجدان و اخلاق بود به دکتر حناچی خسته نباشید و خدا قوت بگویم...

شرط وجدان و اخلاق بود به دکتر حناچی خسته نباشید و خدا قوت بگویم...

دل نوشته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند برای حناچی

🖋 صدرالدین علیپور

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند

الان وقت فاصله گرفتن از مدیران قدیم است، وقت رفتن به سمت مدیران و وزیران جدید. حتی بد گفتن از مدیران قبلی. بعضی‌ها این راه را انتخاب می‌کنند برای پُست گرفتن و ابقا. اما هر کس که به مدیر قبلی‌اش خیانت کند و پشت سر او برای خوشایند مدیر جدید حرف بزند، شک نکنید که طولی نمی‌کشد فرش را از زیر پای مدیر جدید هم می‌کشد!
این روزها شرف و وجدان معنا می‌شود. خیلی خوب است آدم شب که می‌خواهد برود بخوابد و جلوی آینه به خودش نگاه می‌کند حالش از  ديدن خودش بد نشود!
در اين چند سال كه  با دکتر پیروز حناچی کار کرده‌ام؛ شهردار تهران بود و کسانی که با او برخورد کرده‌اند می‌دانند به هیچ وجه اهل نمایش و تظاهر نیست. همین است که هست. چه وقتی دوچرخه‌سواری می‌کرد، چه وقتی به عنوان یک معمار به شهر نگاه می‌کرد و چه وقتی که به پیاده‌روی اربعین رفت و دستور داد برای رفاه حال زائران، شهرداری تهران به کمک شهرداری شهرهای مقدس برود. و چه در زمان سيل و زلزله و تاكيد به ما برای كمک زودتر و موثرتر به شهرهای آسيب ديده و حضور در صحنه در سيل خوزستان خلوص و مهر و نزديكی از رفتارشان به همه ما منتقل می شد.
گاهی هم شايد در نحوه مدیریت پسماند اختلاف نظر داشتیم که به نظرم طبیعی بود. اما در نهايت حامی و همراه موضوعات مرتبط با محيط زيست و شاخص های مرتبط با كيفيت زندگی شهروندان بودند و از نيروهاب تخصصی حمايت ويژه داشتند و استفاده از نيروهای درون شهرداری برايشان اهميت داشت.
امروز از راهی که آمده‌ایم خوشحالم و به آن افتخار می‌کنم چون بازخوردهای مردمی دلگرمم می‌کند گرچه خودم معتقدم هنوز راه درازی در پیش داریم.
شرط وجدان و اخلاق بود به دکتر حناچی خسته نباشید و خدا قوت بگویم و روزهای خوب برای ايشان آرزو كنم و برای آقای مهندس جاويد به عنوان سرپرست شهرداری تهران و آقای دكتر زاکانی به عنوان شهردار منتخب و تیم مدیریت جدید شهر آرزوی موفقیت کنم. موفقیت ايشان هم موفقیت تهران پایتخت ایران است و حال خوب تهران، به خوب‌حالی ایران کمک می‌کند. ان‌شالله.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط