1400/05/18-16:38

منطقه ۱۴ مهیای برنامه های "با یاد تو" ویژه ماه محرم

منطقه ۱۴ مهیای برنامه های "با یاد تو" ویژه ماه محرم

شهردار منطقه ۱۴ از اجرای ویژه برنامه های مناسبتی "با یاد تو شهر جان گرفته" همزمان با ایام عزاداری سالار شهیدان با هدف گسترش فضای معنوی و تکریم شعائر اسلامی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴؛ کامبیز مصطفی پور با بیان این خبر گفت: به مناسبت ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و با محوریت آموزه های متعالی قیام عاشورایی اباعبدالله الحسین(ع)، ویژه برنامه های فرهنگی با عنوان "با یاد تو شهر جان گرفته" با استفاده از ظرفیت های مدیریت شهری و مشارکت نهادهای مردمی در محلات به اجرا درمی آید.

مصطفی پور فعالیتهای این عنوان برنامه را در قالب برنامه های متنوع آئینی و مذهبی برشمرد و افزود: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و اهمیت حفظ سلامتی شهروندان تمامی فعالیت ها با تاکید بر رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اجرا می شود.

وی به فضاسازی محیطی در معابر، میادین و خیابان های اصلی منطقه اشاره کرد و گفت: مشارکت در برپایی مراسم های سوگواری، قدردانی از پیرغلامان و خادمان حسینی، اجرای کوچه های حسینی، اجرای نمایش های آئینی در فضای باز، نمایشگاه های کتاب شورحسینی، عقلانیت دینی و تولید و توزیع اقلام فرهنگی از جمله فعالیت های پیش بینی شده در این ایام هستند.

شهردار منطقه ۱۴ اجرای کاروان سیار استقبال از محرم، مراسم دمام زنان حسینی در میادین منطقه و ده ها فعالیت فرهنگی که در سرای محله ها و مراکز فرهنگی به اجرا در می آید را از دیگر برنامه های دهه اول محرم ۱۴۰۰ برشمرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط