1401/05/22-14:40
امانی در دیدار با کارمندان شهرداری منطقه ۱۴ تاکیدکرد:

ارتقای خدمت رسانی به شهر و شهروندان

ارتقای خدمت رسانی به شهر و شهروندان

ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از شهرداری منطقه ۱۴ از نزدیک با پرسنل شهرداری این منطقه دیدار و درباره مشکلات و مسائل آنها گفتگو کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ در این دیدار صمیمانه که روز شنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ با هدف رسیدگی به دغدغه‌ها، موضوعات و ارتقاء شغلی کارکنان صورت گرفت، ناصر امانی در جریان اهم مسائل و مشکلات پرسنل شهرداری این منطقه قرار گرفت.

مسئول کمیته منابع انسانی شورای اسلامی شهر تهران دیدارهای چهره به چهره با کارکنان را برای برنامه ریزی کیفی تر و تسریع در حل موضوعات و مسائل منعکس شده نتیجه بخش دانست و خواستار اجرای بیش از پیش تکریم ارباب رجوع در تمامی زمینه ها شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه ارتقاء خدمت رسانی به شهر و شهروندان از اولویت های فعالیت های مدیریت شهری است، افزود: امکان دسترسی آسان کارکنان شاغل در شهرداری ها به عنوان نماینده شهروندان، در برنامه ریزی مدیریت شهری برای رفع مشکلات رفاهی و شغلی کارکنان شهرداری و در نهایت ارتقای رضایت مندی وانگیزه بخشی آنها موثر و کارامد خواهد بود.

وی پس از استماع نقطه نظرات کارکنان و بحث و تبادل نظر در رابطه با موضوعات یاد شده، از پیگیری امور مربوط کارکنان شهرداری خبر داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط