1401/05/24-22:40

منطقه ۱۹ میزبان بیش از ۴ هزار نفر از شهروندان در ویژه برنامه‌های اوقات فراغت تابستان

منطقه ۱۹ میزبان بیش از ۴ هزار نفر از شهروندان در ویژه برنامه‌های اوقات فراغت تابستان

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از استقبال بیش از ۴ هزار نفر شهروند از ویژه برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت در قالب شعار محوری 'تابستان اول'' در اولین تابستان قرن خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علیرضا جعفری در خصوص استقبال پرشور شهروندان از ویژه برنامه‌های اوقات فراغت در فصل تابستان افزود: این برنامه ها در بخش های مختلف همراه با اجرای برنامه های شاد، ویژه گروه های سنی مختلف در سرای محلات، مساجد، بوستان ها و مدارس پایگاه تابستانی درحال برگزاری و تا پایان شهریور ادامه دارد.

او با اشاره به برگزاری بیش از ۱۶۰ عنوان برنامه در زمینه های آموزش های شهروندی و دانش آموزی،ورزشی، فرهنگی، بانوان، سلامت و خدمات اجتماعی بیان کرد: برپایی مسابقات ورزشی، اردوهای تفریحی، کلاس های آموزشی شهروندی و مهارتی، خدمات سلامت محور به شهروندان ، جشن و همایش دینی و مذهبی از جمله این برنامه ها هستند.

جعفری یاد آور شد: برپایی مسابقات مختلف شهروندی ويژه دانش آموزان در مدارس پایگاه تابستانی و اهدا جوايز با هدف جلب مشاركت در برنامه های اجرايی حوزه شهروندی و ايجاد فضاي رقابتی و انگيزشی برای آنها در نظر گرفته شده که تورهای تهرانگردی ویژه گروه سنی نوجوان تحت عنوان ویژه برنامه "یخ در بهشت"، مسابقه عکاسی تابستان داغ و ویژه برنامه های شهروند متعالی از فعالیت های مورد استقبال نوجوانان بوده است.

سرپرست شهرداری منطقه در ادامه به برگزاری حدود ۵۲ برنامه های سلامت محور به همراه همایش ها و اردوها و حدود ۳۱ عنوان جشن و برنامه های شاد و مفرح، جشنواره غذایی ایستگاه نشاط و تعالی و تندرستی، برپایی مسابقات ورزشی و تفریحی شهروندی از دیگر فعالیت های محله ای و منطقه ای ویژه برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت اشاره کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط