1401/05/27-23:12
به منظور تسریع روند حل موضوعات شهری شهروندان منطقه ۱۴؛

دیدار مردمی کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزارشد

دیدار مردمی کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزارشد

حبیب کاشانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران با همراهی محمد امین سالاری پورشهردار منطقه ۱۴ در دیدار مردمی، شنونده درخواست های شهروندان این منطقه در حوزه های مختلف مرتبط با مسائل شهر و شهروندی بود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران به منظور حل مشکلات شهروندان با حضور در شهرداری منطقه ۱۴ بدون واسطه و چهره به چهره پاسخگوی مشکلات و مسائل شهری شهروندان دارالمومنین تهران بود.

کاشانی ضمن پاسخگویی به درخواست های شهروندان، در حاشیه این دیدار با تاکید بر این نکته که شهروندان ذینفعان اصلی شهر هستند، ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این دیدارهای چهره به چهره، مسائل و مشکلات شهروندان با روند مطلوب تری مورد پیگیری و حل و فصل قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دیدارهای مردمی باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود، رمز موفقیت مدیریت شهری را تعامل و مشارکت شهروندان به عنوان اصلی ترین صاحبان شهر برشمرد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ نیز با بیان اینکه مدیران شهری خادمین مردم به شمار می آیند،اظهارداشت: توسعه و آبادی شهر و رضایتمندی صد درصدی شهروندان در سایه تعامل و همفکری دوسویه مردم با خادمین خود در مجموعه مدیریت شهری محقق خواهد شد.

وی دیدارهای مردمی را به جهت ارتباط رودررو با شهروندان حایز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: از تمام ظرفیت‌های منطقه برای پاسخگویی و خدمت رسانی کیفی تر به مردم متدین و شهید پرور دارالمومنین تهران استفاده خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط