1401/05/29-21:02

اجرای طرح های مرتبط با ساماندهی دستفروشان در منطقه ۱۳

اجرای طرح های مرتبط با ساماندهی دستفروشان در منطقه ۱۳

شهردار منطقه۱۳ با اشاره به طرح ساماندهی دستفروشان و بساط گستران محدوده، از دریافت و ثبت اطلاعات افراد در سامانه صدور کارت دستفروشان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، دستفروشان منطقه۱۳ کارت شناسایی دریافت کرده و در بازارهای محلی ساماندهی می شوند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه در خصوص دریافت و ثبت اطلاعات افراد واجد شرایط در سامانه صدور کارت گفت: در حال حاضر، طرح ساماندهی بساط گستران با بازدید میدانی از سوی اداره ساماندهی معاونت خدمات شهری و محیط زیست مراجعه به دستفروشان و دریافت اطلاعات آنها در خیابان پیروزی در نواحی دو و سه اجرا و در سایر نواحی نیز ادامه دارد.

به گفته شهردار منطقه ۱۳، در این طرح، اطلاعاتی همچون سال های فعالیت افراد به عنوان دستفروش، محل سکونت و فعالیت و... دریافت و در سامانه صدور کارت دستفروشان ثبت می شود و در نهایت با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل، دستفروشان منطقه۱۳، کارت شناسایی دریافت می کنند.

شهردار منطقه۱۳، شناسایی دستفروشان بومی منطقه و ساماندهی آنان در روز بازارها و بازارچه های محلی را یکی از مزایا و اهداف این طرح برشمرد و افزود: داشتن این اطلاعات و جامعه آماری به نفع دستفروشان است، چرا که بر اساس آن، در صورت برپایی روز بازار، دستفروشان به راحتی ساماندهی می شوند.

محمدهادی علی احمدی خاطر نشان کرد: چندین محل و جایگاه برای ساماندهی دستفروشان از سوی اداره ساماندهی پیشنهاد و معرفی شده که در حال حاضر در دست بررسی است و می بایست هماهنگی های انجام شود که پس از تعیین، اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط