1401/05/29-21:10

کسب رتبه اول منطقه ۵ در مناسب سازی معابر

کسب رتبه اول منطقه ۵ در مناسب سازی معابر

معاون فنی و عمرانی منطقه ۵ از کسب مقام اول این منطقه در مناسبت سازی معابر خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، حامد مقدسی معاون فنی و عمرانی منطقه ۵ با اشاره به مصوبات ابلاغی ستاد مناسب سازی فضاهای شهری تهران اظهار داشت: بر اساس این لیست منطقه ۵ موظف به انجام مناسب سازی محورهای تمام شده در سال ۱۴۰۱ است. این محورها شامل محور الهام، آیت ا... کاشانی، شقایق، فردوس، میدان دوم صادقیه، مخبری، میرزا بابایی است.

او افزود: از مجموع ۱۱ کیلومتر ابلاغی تا کنون ۹.۷۱ کیلومتر که شامل محورهای میدان دوم صادقیه، خیابان مخبری، خیابان الهام و خیابان ایت الله کاشانی می باشد، انجام شده است. از سوی دیگر ۲.۱۵۰ کیلومتر پیاده رو مضاف بر تعهد ابلاغی در سال ۱۴۰۱، در پروژه های توسعه محله ای مناسب سازی شده که در مجموع می توان گفت ۱۱.۸۶ کیلومتر معبر جهت سهولت استفاده افراد کم توان و ناتوان در سطح منطقه ۵ مناسب سازی شده است.

مقدسی ادامه داد: همچنین از ۱۰ بوستان ابلاغی، پارک های استقلال و پرنیان به صورت ۱۰۰درصد اتمام یافته و پارک شیبا نیز ۷۰ درصد تکمیل شد. یک چشمه از سرویس بهداشتی پارک شهر زیبا نیز به طور کامل مناسب سازی و مرمت شده است.

او با اشاره به سرای محله بهنام،گفت: این پروژه ۸۰ درصد مناسب سازی شده که شامل تجهیز و مناسب سازی دو چشمه برای معلولین، نصب دسته های هندریل در راهروها و راه پله، مناسب سازی شیب ورودی سرای محله، حذف پله ورودی سرویس بهداشتی ها و نصب رمپ جهت تردد راحتر در این سرای محله است.

معاون فنی و عمرانی منطقه ۵ در پایان اذعان داشت: با توجه به تمام اقدامات صورت گرفته، در ارزیابی معابر در ۵ ماهه نخست سال ۱۴۹۱، خوشبختانه منطقه ۵ مقام اول در میان مناطق ۲۲گانه را کسب کرد. در این ارزیابی پیشرفت فیزیکی پروژه ها، کیفیت اجرا مطابق شاخص ها، برگزاری جلسات کمیته مناسب سازی، همکاری و هماهنگی دبیر منطقه، مکاتبات اداری و ارائه پروژه های مناسبتی به عنوان شاخص، مورد بررسی قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط