1401/05/30-22:22
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران عنوان کرد:

فروش متری مسکن یکی از اقدامات عدالت محور در راستای توزیع سرانه مسکن است

فروش متری مسکن یکی از اقدامات عدالت محور در راستای توزیع سرانه مسکن است

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران در نشستی که با حضور نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، عنوان کرد: فروش متری مسکن یکی از اقدامات عدالت محور در حوزه توزیع سرانه مسکن است و ضروری است انتفاع متقاضیان مسکن در شمال و جنوب تهران در این حوزه به یک میزان باشد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، در نشستی که با حضور پرویز سروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران و مهدی هدایت، سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران برگزار شد، آخرین وضعیت تولید ١٨٠ هزار واحد مسکونی طرح جهادی تولید مسکن تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در این نشست پس از مشاهده طرح‌ها و برنامه های سازمان نوسازی شهر تهران در این دوره از مدیریت شهری، ضمن تأکید بر اهمیت موضوع قرارگاه جهادی تأمین مسکن پایتخت، ابراز امیدواری کرد که می‌توان با همراه کردن سایر اعضای شورای اسلامی شهر تهران در تسریع پیشبرد اهداف و مأموریت های سازمان نوسازی، تفاهم نامه های امضاء شده را به قرارداد تبدیل کرد.

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران نیز در این نشست خاطر نشان کرد: می‌توان با استفاده از ظرفيت های قانونی و با ارائه طرح‌های عملیاتی به مجلس شورای اسلامی در بحث تملک بافت‌های فرسوده قدم های بسیار بزرگی در این حوزه برداشت و روند نوسازی را در مناطق با اولویت بالا با سرعت بیشتری پیش برد. 

مهدی هدایت با بیان اینکه فروش متری مسکن یکی از اقدامات عدالت محور در حوزه توزیع سرانه مسکن است، تصریح کرد: واحد های مسکونی در تمامی مناطق تهران باید منطبق با قیمت منطقه و بر اساس ارزش ملک در آن منطقه ارائه شوند و به گونه ای توزیع شوند که انتفاع متقاضیان مسکن در شمال و جنوب تهران در این حوزه به یک میزان باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط