1401/05/30-23:50
معاون شهردار تهران در نشست با مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س):

تحول به سمت خدمت بیشتر برای ما حجت است

تحول به سمت خدمت بیشتر برای ما حجت است

معاون برنامه ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری تهران ضمن حضور در سازمان بهشت حضرت زهرا(س) گفت: تحول به سمت خدمت بیشتر برای ما حجت است.

به گزارش شهردارآنلاین؛ لطف الله فروزنده معاون برنامه ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری به همراه مدیران کل این معاونت ضمن حضور در سازمان بهشت حضرت زهرا(س) از خدمات رسانی پرسنل این سازمان بازدید کردند.

در این بازدید فروزنده ضمن تقدیر از روحیه خدمت رسانی، جوانی و خدمات مطلوب ارائه شده در این سازمان گفت: وظیفه ما رشد نیروی انسانی است، و منظور از این رشد هم نگاه کلی به ابعاد فردی و اعتقادی و هم آموزش و مهارت است که خروجی آن هم روی ارتقاء فعالیت سازمانی اثر دارد و هم باعث احساس رضایت می شود.

وی افزود: چالش های حوزه ساختاری و منابع انسانی را با این رویکرد باید مرتفع کنیم که چه اقدامات و اصلاحاتی موجب می شود تا خدمت به مردم و رضایتمندی شهروندان بیشتر شود.

فروزنده ضمن تاکید بر این مطلب که آن چه برای ما حجت است تحول به سمت خدمت بیشتر است گفت: ما در این رابطه هر الزامی داشته باشید برای اصلاح روند آماده ایم؛ از توسعه ساختار تا ارتقای نیروی انسانی و تعریف فوق العاده، به شرطی که رابطه اش با کار مشخص شود.

سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا نیز در این نشست با تاکید بر نگاه ویژه سازمان به مسائل معیشتی و روان پرسنل بهشت حضرت زهرا گفت: نزدیک به ۵۵۰ نفر کارمند مستقیم این سازمان هستند که از ما حقوق دریافت می‌کنند و حدود ۲ هزار نفر کارکنانی هستند که به واسطه پیمانکار در این سازمان انجام وظیفه می‌کنند.

وی افزود: معیشت دو هزار و ۵۵۰ نفری که در سازمان کار می‌کنند باید تأمین شود. پس درآمد سازمان در وهله اول صرف هزینه‌هایش و بخشی هم صرف توسعه بهشت حضرت زهرا(س) می‌شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط