1401/06/01-15:38
با اجرای رای ماده صد گاراژ برنا؛

گام بلندی در اتمام پروژه شهید بروجردی برداشته شد

گام بلندی در اتمام پروژه شهید بروجردی برداشته شد

بزرگترین معارض باقی مانده از پروژه ی بزرگراه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ پس از ده سال به همت شهرداری منطقه مرتفع شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸؛ محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ بیان کرد: با اجرای آرای ماده صد معارضین ملکی طرح فرامنطقه ای بزرگراه شهید بروجردی، ملک گاراژ برنا بر اساس حکم قطعی کمیسیون ماده صد، با رای قلع و قمع، واقع در زیرگذر دوربرگردان شهید بروجردی پس از اخذ رای دیوان عدالت اداری و طی مراحل قانونی، اخذ حکم قضایی و هماهنگی با نیرو های امنیتی و انتظامی، تصرف و در جهت احداث ادامه بزرگراه شهید بروجردی تخریب گردید.

خسروی با تاکید بر اهمیت اتمام این کلان پروژه تهران افزود: این معارض به گره ای چند ساله برای احداث این بزرگراه مهم بدل شده بود که به همت همکاران ما در منطقه ۱۸ و همراهی شهردار محترم تهران این گره به نفع شهروندان باز شد.

گفتنی است ملک موصوف پیش از این به صورت واحدهای تجاری در حال بهره برداری بوده و مانع از ادامه احداث بزرگراه شهید بروجردی بوده است.

بزرگراه ۷۶ متری شهید بروجردی به طول تقریبی ۵ کیلومتر و از آزادگان تا بلوار بهار را شامل می‌شود و دارای دو قطعه است. به طوری که از اتوبان آزادگان تا تقاطع الغدیر به طول تقریبی چهار کیلومتر و دارای پنج تقاطع غیر همسطح و قطعه دوم از تقاطع الغدیر تا بلوار بهار به طول تقریبی یک کیلومتر دارای دو تقاطع غیر همسطح را شامل می‌شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط