1401/06/01-19:25
با کلنگ زنی چهارمين پروژه قرارگاه مسکن طی امسال محقق شد؛

احداث ۱۸۴۲ واحد مسکونی در منطقه ۱۵

احداث ۱۸۴۲ واحد مسکونی در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ گفت: با تشکيل قرارگاه مسکن در منطقه، کلنگ احداث چهارمين پروژه مسکن نيز امروز بر زمين زده شد تا شاهد احداث هزار و ۸۴۲ واحد مسکونی در منطقه باشيم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سيد مهدی صباغ در آيين کنگ زنی پروژه شهيد شيرودی در محله مشيريه گفت: قرارگاه جهادي مسکن منطقه با هدف به حداقل رساندن زمان و حذف فرآیندهای موازی و زائد برای صدور مجوزهای لازم تولید مسکن، شناسایی همه ظرفیت‌های تولید و تلاش برای فعال‌سازی آنها با دستور شهردار تهران راه اندازی شد.

او به پروژه شهيد شيرودی اشاره کرد و افزود: در اين طرح ۷۷۰ واحد مسکونی در ۱۱ بلوک در متراژ ۹۰ مترمربع به بالا با زيربنای کل بلوکهای مسکونی-تجاری ۹۷ هزار مترمربع، فضای خدمات عمومی با زيربنای ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع و فضای تجاری با زيربنای ۳ هزار مترمربع به همت صندق تعاون و سرمايه گذاری مسکن ودجا احداث می شود.

شهردار منطقه در ادامه به سه پروژه ديگر قرارگاه مسکن منطقه اشاره کرد و افزود: کلنگ زنی احداث ۱۲۸ واحد مسکونی در خاور شهر، احداث پروژه امین يک و دو با ۶۷۴ واحد در ضلع جنوب شهرک شهید بروجردی و ساخت ۲۷۰ واحد مسکونی در شهرک شهيد بروجردي از جمله اين پروژه ها مي باشد.

صباغ در پايان با اشاره به تشکیل قرارگاه مسکن در شهرداری تهران گفت: همت ویژه ای برای همکاری و تسهیل و تسریع در روند صدور مجوز در این ارتباط در منطقه ۱۵ به کار گرفته شده که درسایه این همکاری و همدلی امروز شاهد آغاز به کار چهار پروژه مسکن در این منطقه هستیم.

اين گزارش حاکی است؛ حميدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در اين مراسم ضمن قدردانی از زحمات همکاران در تحقق اين پروژه گفت: آمارهای سال های اخير نشان دهنده اين است که دهک اول تا ششم جامعه بخش اعظم درآمد خود را به بخش مسکن اختصاص می دهند و اين نشان دهنده اهميت تامين مسکن برای ارتقای رفاه شهروندان است.

او با اشاره به اينکه در اين راستا هرچه قدم در ايجاد واحدهای مسکونی ارزان قيمت و با کيفيت برداريم خشنودی خدا را در برخواهد داشت افزود: تمام ظرفيت های نرم افزاری شهرداری تهران در خدمت مردم به ويژه نيروهای جان برکف دفاعی و نظامی کشور است تا واحدهای مسکونی با طراحی ايرانی و اسلامی و تکنولوژی ساخت مفيد برای شهروندان احداث شود.

برپايه اين گزارش؛ مراسم کلنگ زنی پروژه شهيد شيرودی در محله مشيريه امروز با حضور حميدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، سيد مهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵، صالح مديرعامل صندق تعاون ودجا، اميرباقري مديرعامل بنياد تعاون ودجا، به آذين جانشين سازمان صنايع هوا فضا، حجت الاسلام اصغرپور رئیس عقیدتی، سياسی سازمان صنايع هوافضا و حجت الاسلام ميرعمادی رئیس عقیدتی، سياسی بنياد تعاون ودجا برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط