1401/06/03-12:53
برای تسهيل تردد توانيابان انجام می‌شود؛

مناسب سازی ۱۲ معبر اصلی و ۷ بوستان در منطقه ۱۵

مناسب سازی ۱۲ معبر اصلی و ۷ بوستان در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ گفت: ۱۲ معبر اصلی و ۷ بوستان در نواحی هفتگانه منطقه ۱۵ برای تسهيل تردد توانيابان و رفاه آنان از ابتدای امسال در دستورکار قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سيد مهدی صباغ گفت: ۱۲ معبردر نواحی هفتگانه منطقه به منظور تسهیل تردد شهروندان، به ويژه، افراد توانياب و جانبازان معزز با اقدامات لازم در حال مناسب سازی است.

او افزود: خيابان ۱۷ شهريور، ذوالفقاری و انورزاده در ناحيه يک، نباتی، ابوذر و نبرد در ناحيه دو، اسفنديار، احدی و امام رضا(ع) در ناحيه سه، صالحی و بوعلی غربی در ناحيه چهار و والفجر در ناحيه ۶ از جمله اين معابر است.

صباغ گفت: خيابان مهدی صالحی به طول يک و نيم کيلومتر و عرض ۴ متر به پيشرفت ۹۰ درصدی رسيده است همچنين عمليات مناسب سازی خيابان احدی به طول يک و نيم کيلومتر و عرض ۴ و نيم به پايان رسيده و در اختيار شهروندان است.

او اضافه کرد: معبر امام رضا(ع) در دو ضلع غرب و شرق نيز کامل مناسب سازی شد و نيز عمليات اجرايی خيابان ابومسلم و والفجر به ۹۰ درصد رسيده و به زودی به اتمام خواهد رسيد.

شهردار منطقه در ادامه به تشریح بوستان های مناسب سازی شده پرداخت و گفت: عمليات مناسب سازی بوستان گلگشت انجام شده و بوستان های والفجر، گل نرگس، وحدت، مير عماد، گلچين و راستيان نيز با اقداماتی نظير مرمت و مناسب سازی معبر، نصب آبخوری ويژه توانيابان، مناسب سازی سرويس بهداشتی، نصب نيمکت ويژه توانيابان، ورودی ويژه توانيابان و نصب وسايل بازی ويژه توانيابان برای حضور آنان مهيا می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط