1401/06/03-13:18

نخستین جلسه نظارتی کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر در منطقه ۱۸ برگزار شد

نخستین جلسه نظارتی کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر در منطقه ۱۸ برگزار شد

سید جعفر تشکری هاشمی؛ رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با همراهی محمد جواد خسروی؛ شهردار منطقه ۱۸، ضمن بازدید میدانی از پروژه‌های ترافیکی و عمرانی پهنه جنوب‌غرب پایتخت، نخستین جلسه نظارت دوره‌ای این کمیسیون را در منطقه ۱۸ برگزار کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸؛ سید جعفر تشکری هاشمی با اعلام اینکه مجموعه مدیریت شهری، نگاه ویژه‌ و توجه مضاعفی نسبت به مناطق جنوبی شهر تهران دارد و به همین دلیل، نخستین جلسه نظارت دوره‌ای این کمیسیون را در منطقه ۱۸ برگزار کردیم، گفت: در بررسی پروژه‌های ترافیکی و عمرانی، قبل از هر چیز باید بدانیم چه تعداد از پروژه‌ها فعال هستند و پروژه‌های فعال، چه میزان تخصیص بودجه، ترزیق نقدینگی، جذب منابع و پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه اولویت اول در طرح‌های شهری اتمام پروژه‌های نیمه تمام است، اظهار کرد: در تعریف و اجرای پروژه‌های حمل و نقلی و عمران شهری در ابتدا باید با توجه به منابع محدود در اختیار، اولویت‌ها را احصا و به ترتیب اهمیت، آنها را اجرا کنیم و قبل از شروع هر پروژه‌ جدیدی، طرح‌های نیمه‌کاره را به سرانجام برسانیم.

گفتنی است پیش از سخنان تشکری هاشمی، محمدجواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ با ارائه گزارشی از وضعیت موجود، اهتمام و تمرکز مدیریت جدید این منطقه برای فائق آمدن بر مسائل و مشکلات را مورد تأکید قرار داد و از حضور رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل و سایر اعضای شورا و حمایت شهردار تهران و شورای اسلامی شهر تهران از این منطقه محروم جنوبی پایتخت قدردانی کرد.

شایان ذکر است در این برنامه از پروژه زیر گذر بهار، پروژه بزرگراه شهید بروجردی، باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س)، درمانگاه منطقه ۱۸، محل احداث پارکینگ طبقاتی بوستان تیر و پارکینگ شهرداری بازدید به عمل آمد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط