1401/06/05-12:06

حذف تنه جوش و پاجوش بیش از ۷ هزار اصله درخت در منطقه ۱۹

 حذف تنه جوش و پاجوش بیش از ۷ هزار اصله درخت در منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از حذف تنه جوش و پاجوش بیش از ۷ هزار اصله درخت در این منطقه طی دوهفته اخیر به منظور تقویت تنه درختان،حذف آفات و تقویت درخت در بوستان ها، بزرگراه ها، میادین و جنگلکاری ها به همت عوامل اجرایی فضای سبز نواحی پنجگانه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علیرضا جعفری در تکمیل خبر عملیات حذف تنه جوش و پاجوش درختان تصریح کرد: طی برنامه ریزی صورت گرفته عملیات حذف تنه جوش و پاجوش بیش از ۷ هزار اصله درخت به منظور جلوگیری از رشد بی رویه پاجوش درختان به اجرا درآمد و این اقدام باعث ایجاد شکل مناسب در تاج درختان و جلوگیری از رشد بی رویه شاخه‌های اضافی می شود.

به گفته این مسئول با حذف این شاخه‌های اضافی، انتقال مواد غذایی به تاج درختان بیشتر شده و باعث شادابی و سرسبزی ایجاد فرم مناسب در نمای کلی درختان خواهد شد.

او در خصوص سایر اقدامات حوزه فضای سبز طی دوهفته اخیر به چمن زنی وحاشیه زنی ۷۰ هزار متر مربع،اصلاح ۵۰۰ تشتک به صورت روزانه، سوزن کشی ۵ هزار ۵۰۰ مترمربع در سطح جنگلکاری و حذف سرشاخه های خشک و شکسته و سرگیر در معابر بوستان ها و خیابان ها به صورت مستمر اشاره کرد.

همچنین رفع نواقص ۳۰ عدد وسایل بازی کودکان، ۲۸ عدد وسایل بدنسازی و رفع نواقص و تعمیر ۹۳ شعله پایه چراغ انجام شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط