1401/06/05-12:23

جریان ترافیک خیابان باقرخان قلب پایتخت روان شد

جریان ترافیک خیابان باقرخان قلب پایتخت روان شد

مشکلات ترافیکی خیابان باقرخان شهرداری قلب پایتخت با انجام تغییرات در عرض مقطع معبر، حذف توقف های غیرمجاز و اجرای رفیوژ میانی رفع شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه۶، مسعود رنجبریان شهردار منطقه با اعلام این خبر افزود: به منظور بهبود روند حمل و نقل، رفع گره ها و نارسایی های ترافیکی معابر سطح منطقه، مشکلات با اولویت بندی معابر به صورت تخصصی بررسی و رفع می گردد که در همین راستا در اولین قدم اجرایی از طرح، جریان ترافیک در خیابان باقرخان بواسطه تغییرات ایجاد شده در محدوده رفع و ساماندهی شد.

رنجبریان افزود: مطابق بررسی های انجام شده توسط تیم مطالعاتی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه، به ترتیب توقف های غیرمجاز وسائل نقلیه، انجام حرکات غیرمجاز، خلاف جهت در خیابان باقرخان حدفاصل خیابان قریب تا خیابان جمالزاده و همچنین ورود کنترل نشده و همزمان خودروها و تجاوز به خطوط شرقی خیابان جمالزاده و... از مهمترین مشکلات احصا شده بود.

شهردار منطقه ۶ ادامه داد: بر این اساس جهت استفاده بهینه از ظرفیت خیابان باقرخان در این محدوده و افزایش سطح دسترسی و بهره برداری بهینه از عرض مقطع معبر و روانسازی جریان ترافیک با حذف توقف های غیرمجاز، عملیات اجرای رفیوژ میانی به منظور دوطرفه سازی جریان ترافیک در این مقطع آغاز شد.

این مقام مسئول با اشاره جزئیات اجرایی اصلاحات انجام شده در محدوده افزود: به منظور عدم ایجاد نقاط تقاطعی جدید در محدوده، افزایش سطح ایمنی، تسهیل در حرکت چپگرد به خیابان دکتر قریب، مسیر دسترسی شرق به غرب از ضلع جنوبی و جریان ترافیک در جهت غرب به شرق در ضلع شمالی خیابان باقرخان تامین گردید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط