1401/06/05-14:49
با هدف تامین رضايت و امنيت شهروندان انجام شد؛

ساماندهی و پاکسازی پايانه خاوران از معتادان متجاهر و دستفروشان

ساماندهی و پاکسازی پايانه خاوران از معتادان متجاهر و دستفروشان

شهردار منطقه ۱۵ گفت: پايانه خاوران با هدف تامین رضايت و امنيت شهروندان با حضور اکيپی از معبربانان به صورت شبانه روزی از معتادان متجاهر و دستفروشان ساماندهی و پاکسازی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ گفت: اين اقدام از مصوبات قرارگاه اجتماعی شهر تهران برای نگهداشت و ساماندهی پايانه بود که از  ۱۰ روز گذشته با همکاری معاونت خدمات شهری و محيط زيست شهرداری تهران و شرکت شهربان و حريم بان با هدف رفع نقاط بی دفاع شهری، ارتقای رضايت، امنيت و آسايش شهروندان انجام شد، اکنون با استقرار دو اکیپ معبربان به صورت ۲۴ ساعته به همراه عوامل نيروی انتظامی نگهداشت اين پايانه انجام می شود.

به گفته او؛ همراهی در جمع آوری و انتقال معتادان متجاهر به کمپ های بازپروری، تامين امنيت پايانه، نظارت بر خدمات دهی، ساماندهی دستفروشان و رسيدگي به درخواست شهروندان از جمله وظايف اين اکيپ مي باشد.

شهردار منطقه ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی همکاران معبربان و شهربان گفت: فعالیت اين اکيپ با جانمايی دفتری ثابت در پایانه تداوم خواهد داشت.

صباغ با اشاره به اينکه پايانه خاوران دومين پايانه بزرگ درون شهری تهران است افزود: اقدامات و تمهيدات لازم به منظور رسيدگي به آسيب های اجتماعی پايانه و ساماندهی و خدمات دهی مطلوب آن از روز نخست فعاليت مديريت شهری در دستورکار قرار گرفت.

او افزود: اجرای طرح قرارگاه اجتماعی، احداث ساختمان مديريت پايانه خاوران و اجرای طرح های زيباسازی و خدمات شهری در ساماندهی پايانه از جمله اين اقدامات است.

صباغ اضافه کرد: پايانه خاوران با داشتن دو سامانه تندرو بی آر تی، ۱۷ خط اتوبوس و سه خط تاکسيراني روزانه ۱۵۰ هزار مسافر را جابه جا مي کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط