1401/06/05-17:40
طی ده ماه گذشته انجام شد؛

صدور ۴۱۸ فقره پروانه ساختمانی در منطقه ۱۵

صدور ۴۱۸ فقره پروانه ساختمانی در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ گفت: منطقه ۱۵ با صدور ۴۱۸ فقره پروانه ساختمانی طی ده ماه گذشته دارای بيشترين تعداد صدور پروانه در بين مناطق ۲۲گانه شهر تهران برای سومين سال متوالی است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ با اعلام این خبر گفت: صدور پروانه ساخت و ساز مهم ترین نقش را در ارتقای کیفیت سکونت در مناطق جنوبی شهر و دارای بافت های فرسوده و ناکارآمد شهر ایفا می کند و ساخت و سازها همراه با توسعه، چهره فرسوده و ناکارآمد شهر را دگرگون می سازد.

به گفته او؛ در این راستا بیشترین فراوانی صدور پروانه ساخت در ۱۰ ماه نخست را منطقه ۱۵ با ۴۱۸ پروانه، بالاتر از مناطق ۲۲گانه شهر تهران قرار گرفت.

صباغ افزود: در اين مدت همچنين تعداد ۱۶۸۸ مورد گواهی عدم خلاف و پايان کار نيز صادر شد.

شهردار منطقه اضافه کرد: رسيدگی هزار و ۳۴۰ پرونده در کميته نما، ۱۰۸ پرونده تجاری رسيدگی و تثبيت در کميسيون توافقات، صدور ۲۱۵ رای آراء ماده صد شامل پلمپ و رفع خلاف و اجرای کامل ۵۵ رای از ساير اقدامات معاونت شهرسازی و معماری منطقه در اين مدت است.

او در ادامه به اقدامات ساماندهي حصارکارگاهي اشاره کرد و گفت: ۴۵۰ مورد ساماندهی حصارگارگاهی و نگهداشت شهرسازی، ۵۵۰ مورد نصب الفاف حصارهای کارگاهی، ۲۷۱ مورد نصب حفاظ کارگاهی، ۶۷ مورد رنگ آميزی حصارکارگاهی، ۶۰ مورد نصب تابلو مشخصات کارگاهی و شناسايی ۷۷۰ قطعه زمين ساماندهی و احراز مالکيت زمين های باير از جمله اين اقدامات است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط