1401/06/06-14:01
به بهانه سالروز تولد جهان پهلوان تختی و روز ملی کشتی انجام شد؛

تجلیل از ۱۳ قهرمان کشوری و ملی رشته ورزشی کشتی منطقه ۱۵

تجلیل از ۱۳ قهرمان کشوری و ملی رشته ورزشی کشتی منطقه ۱۵

مراسم تجليل از ۱۳ قهرمان پيشکسوت کشوری و ملی رشته ورزشی کشتی با حضور شهردار منطقه ۱۵ و رییس اسبق فدراسیون کشتی همزمان با زادروز جهان پهلوان تختی و روز ملی کشتی در مجموعه ورزشی رضويه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سيد مهدی صباغ شهردار منطقه در آيين تجليل از قهرمان پيشکسوت کشوری و ملی رشته ورزشی کشتی ضمن گراميداشت اين روز گفت: كشتی ورزش نخست کشور است با افتخارات فراوان و قهرمانان نامی كه سرآمد آن ها جهان پهلوان تختی می باشد.

او افزود: مردم علاقه‌ی ويژه ای به كشتی بعنوان ورزش ملی، سنتی و مذهبی دارند و اميدوارم با تامين زيرساخت های لازم و کشف استعدادهای منطقه شاهد آينده روشن تر اين رشته ورزشی باشيم.

صباغ ادامه داد: منطقه ۱۵ با يک خانه کشتی در مسعوديه و چهار سالن کشتی حضرت ابوالفضل(ع) و مهر خاوران در ناحيه دو، پامچال در ناحيه ۴ و مجموعه برومند در ناحيه ۵، در خدمت دوستدار ورزش پرطرفدار کشتی از نونهال تا بزرگسالان است.

اين گزارش حاکی است؛ در اين مراسم از پیشکسوتان و مدال آوران ورزش کشتی ملی و قهرمانی منطقه از جمله جعفر لشنی، علی عبادی، جواد لشنی، محمدرضا زند مقدم، احمد زیارتی، ساسان بزرگی، اکبر و محمود داش خانه، پيمان علیپور و ابراهیم مقدم با اهدای هدیه تجلیل و تقدیر شد.

برپايه اين گزارش؛ مراسم تجلیل از پیشکسوتان کشتی منطقه ۱۵ به مناسبت روز بزرگداشت کشتی با حضور صباغ شهردار منطقه ۱۵، طالقانی رییس اسبق فدراسیون کشتی، رجبی معاون امور فرهنگی و اجتماعی منطقه۱۵و سلیمانی معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران در مجموعه ورزشی رضویه برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط