1401/06/06-16:22
در طرح ضربتی مبارزه با جانوران مضر شهری طی ۴۵ روز اخیرصورت گرفت؛

شناسایی و طعمه گذاری بیش از ۱۲۰۰ منفذ موش در معابر جنوب شهر

شناسایی و طعمه گذاری بیش از ۱۲۰۰ منفذ موش در معابر جنوب شهر

طرح ضربتی مبارزه و جمع آوری جانوران مضر شهری با هدف پیشگیری از شیوع انواع بیماری ها و پاکسازی محله های منطقه ۱۹ طی ۴۵ روز اخیر اجرا و نسبت به شناسایی و طعمه گذاری ۱۲۵۹ منفذ موش اقدام شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمد غفاری معاون خدمات شهری و محیط زیست درباره طرح ضربتی مبارزه با جانوران مضر شهری افزود: با توجه به مشاركت فعال شهروندان این منطقه در امر مبارزه با جانوران مضر شهری از طریق ثبت ۹۷ پیام در سامانه ۱۳۷ و بازدید اكیپ های عملیاتی اداره خدمات شهری منطقه طی ۱۵ روز از تیر ماه ۴۵۳ منفذ و در مرداد ماه ۸۰۶ منفذ در نواحی پنجگانه طعمه گذاری و پاکسازی شد.

او ادامه داد: به منظور انسداد کلونی جانوران مضر شهری ۹۰ عدد دریچه یکطرفه در خروجی فاضلاب ها اجرا و ۷۰ عدد تله چسبی برای جلوگیری از ورود موش به فضاهای مسکونی و محورهای وفور موش به منظور بهبود وضعیت بهداشت و حفظ محیط زیست نصب شده است.

این مسئول با اشاره به نصب ۷۵ عدد پلاکارد و توزیع ۲۵۰ عدد بروشور آموزشی در راستای اطلاع رسانی به شهروندان درخصوص مبارزه با جانوران موذی گفت: این طرح در فضاهای سبز، زیرمخزنی های زباله، اماکن مخروبه و زمین های بایر به منظور کاهش آلودگی ها اجرا می شود.

غفاری ضمن دعوت از مشارکت شهروندان در حفظ و پاکیزه نگهداشتن محلات یاد آور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده محل های تجمع جانوران موذی با سامانه نظارتی ۱۳۷ به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح حوزه خدمات شهری را یاری کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط