1401/06/06-20:04
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران اعلام کرد:

ظرفیت ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی در ورودی غربی پایتخت

ظرفیت ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی در ورودی غربی پایتخت

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران گفت: ظرفیت تولید ٣٠ هزار واحد مسکونی در منطقه ۲۱ به عنوان غربی‌ترین منطقه و ورودی غربی تهران وجود دارد

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، مهدی هدایت در جلسه ای که با حضور شهردار منطقه ۲۱ برگزار شد، از اعلام آمادگی سازمان نوسازی شهر تهران برای ساخت سرانه های خدماتی مورد نیاز ساکنان منطقه ۲۱ و برنامه ریزی همزمان فعالیت، سکونت و خدمات در صورت معرفی زمین از سوی شهرداری این منطقه خبر داد و با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مسکن، تصریح کرد: دلیل حضور ما در مناطق، پیگیری و رفع مشکلات و موانع نوسازی از جمله مشکلات مربوط به تراکم، پهنه بندی، مشکلات ثبتی، حقوقی و... و ارائه راهکارهای عملیاتی برای تسریع در روند نوسازی است.

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به اهمیت اعطای مشوق ها و تسهیلات ویژه به منظور ترغیب و تشویق ساکنان بافت های فرسوده و سرمایه گذاران جهت ورود به نوسازی، ابراز امیدواری کرد که پس از ابلاغ بسته های جدید تشویقی، اتفاقات مثبتی در حوزه نوسازی بافت های فرسوده و تولید مسکن در سطح مناطق رقم بخورد.

حسین کاشانی شهردار منطقه ٢١ نیز در این نشست با بیان اینکه ساخت و ساز در منطقه ۲۱ توجیه ندارد، بر ضرورت رفع موانع موجود و تسهیل فرآیندهای ساخت و ساز و نوسازی برای سرمایه گذاران با هدف رونق و توسعه نوسازی در منطقه تأکید کرد.

شهردار منطقه ۲۱ افزود: شهرداری یک نهاد مردمی است و ما پیگیر اخذ مصوبات لازم برای تسهیل امور نوسازی و بازآفرینی بافت های فرسوده و همچنین ایجاد بسترهای حمایتی مورد نیاز برای استقرار شرکت های دانش بنیان نوپا در این منطقه هستیم و در این مسیر نیاز به کمک و همراهی سازمان نوسازی شهر تهران و دیگر نهادهای مسئول داریم.

کاشانی خاطرنشان کرد: در صورتی که موانع موجود رفع و هموار شود، امکان ساخت و ساز و تولید مسکن بیش از ظرفیت تعهد شده در منطقه ۲۱ در قالب قرارگاه جهادی تأمین مسکن وجود دارد.

گفتنی است در این نشست، املاک مناسب جهت اجرای مصوبات ساخت مسکن در قالب قرارگاه جهادی تأمین مسکن پایتخت در منطقه ۲۱ معرفی و مورد بررسی قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط