1401/06/06-20:39

آغاز "طرح خدمت" در خیابان های پیروزی و صفا منطقه۱۳

آغاز "طرح خدمت" در خیابان های پیروزی و صفا منطقه۱۳

با توجه به اجرای نخستین "طرح خدمت" شهر تهران از منطقه ۱۳، این طرح با ارائه ده ها خدمات مختلف شهری و فعالیت ۱۶۴ کارگر خدمات شهری در خیابان های پیروزی و صفا محدوده نواحی یک و دو  ناحیه یک اجرایی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه، طرح خدمت را فرصتی برای خدمت بیشتر به شهروندان دانست و افزود: این طرح در راستای تدابیر دکتر زاکانی، شهردار تهران مبنی بر حل مسائل و موضوعات شهری با ارائه ده‌ها خدمت در زمینه های خدمات شهری، ترافیکی و عمرانی از روز گذشته، پنجم شهریور ماه در معابر شناسایی شده منطقه ۱۳ آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

او با اشاره به همکاری و مشارکت سازمان های خدمت رسان اظهار داشت: با فعالیت گسترده نیروی های اجرایی، شاهد تغییر و تحول در محلات منطقه باشیم و گامی نو در جهت رضایتمندی برداریم. 

به گفته او، پاکسازی برچسب و پوستر های تبلیغاتی، رفت و روب معابر، شستشوی ایستگاه اتوبوس، لایروبی انهار،شستشوی زیر مخازن، جداول و المان های شهری، مرمت پیاده رو، اقدامات فوریتی ۱۳۷، جمع آوری پسماند خشک همراه با آموزش ساکنان و واحد های تجاری، کند و کوب و علف کشی، نخاله کشی و حذف تنه جوش و پاجوش، شستشو و گندزدایی مخازن زباله، رنگ آمیزی کافو های برق و مخابرات از جمله خدماتی است که به طور ضربتی در روز های اول و دوم طرح خدمت در منطقه۱۳ به اجرا در آمد.

گفتنی است، مدیر کل هماهنگی و ارزیابی امور مناطق، معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق  سازمان مدیریت پسماند، مدیر اداره نظارت و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند، مشاور مدیر کل امور مناطق، مدیر اداره نظارت و ارزیابی امور مناطق، معاونان اجرائی از نزدیک بر روند اجرای طرح در منطقه ۱۳ نظارت کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط