1401/06/06-20:47

اجرای عملیات کفپوش اپوکسی در ایستگاه های اتوبوس سطح منطقه ۷

اجرای عملیات کفپوش اپوکسی در ایستگاه های اتوبوس سطح منطقه ۷

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ از اجرای عملیات کفپوش اپوکسی در ایستگاه های اتوبوس سطح این منطقه با هدف ارائه خدمات مطلوب و تامین رفاه و ترغیب شهروندان جهت استفاده از ناوگان حمل‌ونقل و شهری و همچنین زیباتر جلوه دادن منظر شهری خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، حسین حقی با بیان این مطلب افزود: در راستای ایمن سازی مسافران، کاربران و شهروندان این معاونت اقدام به نصب اپوکسی در ایستگاه اتوبوس شهید نیاکی (اندیشه) به متراژ ۳۰ مترمربع و ایستگاه اتوبوس شهید قندی به متراژ ۳۰ مترمربع کرد.

وی با اشاره به اینکه کفپوش اپوکسی یک مایع روی سطح است که بعد از مدتی خشک شده و به یک سطح مقاوم تبدیل می شود، تصریح کرد: چسبندگی بسیار بالا به سطح بتنی و فلزی، مقاومت شیمیایی بسیار بالا در مقابل آب، مواد شیمیایی، روغن ها، اسید ها، سازگاری آن با شرایط مختل آب و هوایی و حساسیت پایین آن به شرایط محیطی و قابلیت اعمال آسان آن تنها بخشی از ویژگی های این کفپوش است.

معاون شهردار منطقه ۷ در پایان تاکید کرد: زبری اپوکسی از سرخوردن و لغزش مسافرین و عابرین و خود اتوبوس جلوگیری خواهد کرد که در نهایت این ویژگی باعث ارتقاء سطح ایمنی ایستگاه می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط