1401/06/07-23:42

بهسازی ویژه معابر منطقه ۱۳ با پخش روزانه ۱۵۰۰ تن آسفالت

بهسازی ویژه معابر منطقه ۱۳ با پخش روزانه ۱۵۰۰ تن آسفالت

شهردار منطقه۱۳ از بهسازی ویژه معابر منطقه با پخش روزانه میانگین، ۱۵۰۰ تن آسفالت همزمان با اجرای طرح خدمت خبر داد و گفت: این طرح شب گذشته با نظارت و بازدید معاون شهردار تهران اجرایی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه با اشاره به اجرای طرح خدمت به مدت یک هفته در منطقه۱۳ گفت: با فعالیت اکیپ های اجرایی، تغییر و تحولات خوبی در حوزه عمرانی، خدمات شهری و ترافیکی رقم می خورد. 

شهردار منطقه۱۳ در خصوص اقدامات فنی و عمرانی در طرح خدمت افزود: بهسازی معابر به صورت روزانه و مشخص در معابر شناسایی شده از روز شنبه ۵ شهریور ماه در سطح منطقه آغاز و تا یازدهم شهریور ماه ادامه خواهد داشت و شامل اقداماتی نظیر تراش و روکش آسفالت است.

محمد هادی علی احمدی اظهار داشت: این عملیات، تحت نظارت اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق اجرا می شود تا ضمن تسهیل تردد شهروندان در معابر شهر تهران، رضایت مندی عموم شهروندان افزایش یابد.

شهردار منطقه۱۳ در خصوص این طرح تصریح کرد: همزمان با دومین روز طرح خدمت، هفت اکیپ عمرانی با استفاده از تجهیزات و امکانات، بیش از هزار و صد تن آسفالت را در معابر پخش کردند.

به گفته او، در شب سوم طرح خدمت نیز با پخش بیش از هزار و ۵۰۰ تن آسفالت، معابر محدوده بهسازی می شود.

شب گذشته، مهندس نظری، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران به اتفاق محمدی مدیرکل امور مناطق شهرداری تهران و همراهی محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه۱۳ و معاون فنی و عمرانی منطقه از عملیات تراش و روکش آسفالت معابر محدوده بازدید کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط