1401/06/08-21:51
معاون شهردار منطقه ۴ گفت:

طرح خدمت فرصتی برای تلاش مضاعف/ افزایش دقت، سرعت و اجرا در رفع مشکلات شهر

طرح خدمت فرصتی برای تلاش مضاعف/ افزایش دقت، سرعت و اجرا در رفع مشکلات شهر

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از تلاش مضاعف و بکارگیری تمامی ظرفیتهای موجود اجرایی و ستادی این منطقه برای حل معضلات شهری خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "رضا معلم" با اعلام این خبر افزود: اقدامات مختلف مدیریت شهری این منطقه در این حوزه در رسیدگی به بزرگراهها و معابر، ساماندهی المان های شهری و بوستانی، پیشگیری از آب گرفتگی های احتمالی در آستانه فصل سرما و... در جهت خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در پایتخت در حال اجراست.

او افزود: در بازدیدهای میدانی که از نقاط مختلف منطقه انجام شد، در طرح خدمت امروز با استفاده از ۲۵۰ کارگر و با به کارگیری ۱ گریدر، ۲ تانکر و ۳ غلطان بحث رفت و روب، نظافت، رسیدگی به فضاهای سبز شهری، مرمت و تکمیل المان شهری و لایروبی انهار، کانال ها و مسیل ها و... در دست اقدام است.

او با اشاره به نظارت مستمر بر فعالیت لایروبی و نظافت انهار و کانال ها اظهار داشت: به منظور جلوگیری از تجمع زباله و آبگرفتگی به خصوص در آستانه فصل بارش های پاییزی کانال ها و مسیل ها به طور مرتب بازدید و نظافت می شود.

معلم در خصوص ساماندهی و بالا بردن امنیت شهروندان گفت: ارتقای سلامت و امنیت شهروندان به عنوان اولویت مدیریت شهری همواره در منطقه ۴ در دست اجرا بوده و در طرح خدمت نیز هر روز با استفاده از ۷ اکیپ مخصوص جمع آوری سگ های بلاصاحب شهر برای امنیت بالاتر شهروندان و رضایت خاطر ایشان مهیا می شود.

او افزود: طرح راه خدمت با اهداف ۵ گانه "بکارگیری تمامی ظرفیتهای موجود اجرایی و ستادی شهرداری تهران جهت حل معضلات شهری منطقه"، "هم افزایی در جهت تلاش مضاعف خدمت رسانی در بازه زمانی مشخص"، "افزایش دقت سرعت و اجرا در رفع مشکلات و معضلات در شهر"، "ارتقای سطح کیفیت خدمت رسانی در شهر" و "ارتقای سطح رضایتمندی در شهر و شهروندان" از روز پنجشنبه سوم شهریور ۱۴۰۱ در مناطق ۱۳ و ۴ به اجرا در آمده و امید است در پایان این طرح رضایت خداوند و شهروندان را شاهد باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط