1401/06/12-15:21
بهره برداری همزمان از ۲ ورودی جديد در ايستگاه‌های خط ۶ مترو تهران

۲ ورودی جديد به ورودی ايستگاه‌های خط ۶ مترو تهران اضافه خواهد شد

۲ ورودی جديد به ورودی ايستگاه‌های خط ۶ مترو تهران اضافه خواهد شد

ورودی ‌های دوم ايستگاه‌های شهيد رضايی و شهيد اشرفی اصفهانی، به طور همزمان افتتاح و جهت تسهيل دسترسی به خط ۶ در اختيار شهروندان قرار می گيرند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بين الملل شركت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) "مهندس علی مزينانی" مجری خط ۶ مترو تهران با اعلام مطلب فوق افزود: ورودی نخست ايستگاه شهيد رضايی كه در كوچه رئوفی قرار دارد، مهرماه سال گذشته به بهره‌برداری رسيد و حالا ورودی دوم كه در خيابان شهدای هفدهم شهريور واقع شده است، تكميل و در اختيار مسافران قرار می گيرد. ايستگاه شهيد رضايی در منطقه ۱۵ قرار داشته و به لحاظ محل جغرافيايی خاص خود، روزانه مسافران متعددی به آن رجوع می كنند.

همزمان با افتتاح اين ورودی، شاهد آغاز بهره‌برداری از ورودی دوم ايستگاه شهيد اشرفی اصفهانی نيز خواهيم بود؛ ورودی جديد به مردم كمک می كند تا از طريق خيابان‌های پيامبر و اباذر و همچنين مراجعان بيمارستان پيامبران به ايستگاه شهيد اشرفی اصفهانی دسترسی راحت‌تری پيدا كنند. با افتتاح اين ورودی، در واقع ۲ دستگاه آسانسور و ۴ رشته پله برقی به امكانات ايستگاه مذكور اضافه می شود. ورودی  نخست ايستگاه شهيد اشرفی اصفهانی كه در منطقه ۵ قرار دارد، اسفندماه سال ۱۳۹۹ به روی مردم گشوده شده بود.

مجری خط ۶ مترو در پايان صحبت‌های خود ضمن اشاره به معماری خاص ورودی دوم ايستگاه شهيد رضايی گفت: در مجموع حدود ۷۵ ميليارد تومان برای بهره‌برداری از ورودی‌های جديد در اين دو ايستگاه‌ از خط ۶ هزينه شد تا عمليات ساختمانی و تجهيزاتی آنها تكميل گردد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط