1401/06/13-15:58
در قالب "طرح خدمت " انجام شد؛

بهسازی و آسفالت ۵۰ هزار متر مربع معابر در منطقه ۱۳

بهسازی و آسفالت ۵۰ هزار متر مربع معابر در منطقه ۱۳

محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳، گفت: همزمان با اجرای "طرح خدمت " در منطقه ۱۳ عملیات گسترده آسفالت و ساماندهی معابر با رعایت اصول فنی و زیرسازی های لازم با کیفیت مطلوب در راستای تسهیل و روان سازی تردد شهروندان، ارتقای کیفی و مناسب‌ سازی معابر، در بیش از ۳۰ معبر منطقه به مساحت بیش از ۵۰ هزار مترمربع اجرایی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، شهردار منطقه با اشاره به نقش مهم توسعه و بهبود آسفالت معابر در زندگی شهری و رضایت قشرهای مختلف شهروندان، اظهار داشت: نواحی چهارگانه نسبت به آسفالت و لکه گیری معابر توجه ویژه دارند و به طور مستمر نسبت به نوسازی و ترمیم سطح کوچه ها و خیابان ها، خصوصا محورهای پرتردد اقدام می کنند.

محمدهادی علی احمدی در خصوص اقدامات فنی و عمرانی انجام شده در "طرح خدمت" افزود: بهسازی معابر به صورت روزانه و مشخص در معابر شناسایی شده از روز شنبه ۵ شهریور ماه در سطح منطقه آغاز و تا جمعه یازدهم شهریور ماه ادامه داشت و شامل اقداماتی نظیر لکه گیری، روکش دستی وتراش و روکش مکانیزه آسفالت بود.

وی افزود: این عملیات، با نظارت اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق با پخش بیش از ۷ هزار تن آسفالت در معابر اصلی به ویژه معابر پرتردد منطقه اجرایی شده است.

محمد معما معاون فنی و عمران منطقه ۱۳ نیز در ادامه گفت: در بازه زمانی اجرای "طرح خدمت"، معابر اصلی و فرعی منطقه لکه گیری، تراش و روکش آسفالت شد و پس از اتمام این طرح نیز خدمت رسانی به شهروندان بدون توقف و به طور شبانه روزی ادامه خواهد داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط