1401/06/13-16:47
با هدف تامین رضايت و رفاه شهروندان انجام می شود؛

افتتاح بوستان مادر و کودک در منطقه ۱۵

افتتاح بوستان مادر و کودک در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ گفت: بوستان مادر و کودک در منطقه ۱۵ با هدف آسایش و رفاه حال مادران و کودکان فردا در ناحيه ۴ افتتاح می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ گفت: نخستین بوستان مادر و کودک در منطقه ۱۵ به مساحت ۵ هزار و ۱۰۰ مترمربع به منظور آسایش و رفاه حال شهروندان و اهميت نقش مادران در رشد و تعالی فرزندانشان در فضاهای شهری با هدف تهران شهر دوستدار كودک در محله مشيريه به ارزش ۳۷ ميليارد ريال احداث شد.

او در ادامه به تشريح اقدامات انجام شده در اين پروژه اشاره کرد و گفت: احداث ساختمان مرکزی به مساحت ۶۴ مترمربع جهت اتاق بازی و نگهداری کودک، سرويس بهداشتی و آشپزخانه، احداث معابر و مناسب سازی محوطه مجموعه های بازی، اجرای تاسيسات و نرده کشی محوطه بوستان انجام شده است.

صباغ با اشاره به اينکه فضای داخلی ساختمان مرکزی به سيستم گرمايشی، سرمايشی و نيز وسایل بازی کودکان تجهیز شده است، ادامه داد: در محوطه بوستان چند نوع وسايل بازی استاندارد کودک، زمين های مينی فوتبال، مينی واليبال، مينی بسکتبال و المان و مبلمان های شهری چون صندلی، سطل زباله و نمادهای کودک قرار گرفته است.

شهردار منطقه از اجراي عملیات خاکبرداری به حجم ۵۸۳ مترمکعب و خاکریزی به حجم ۱۷۵۰ مترمکعب در اين بوستان خبر داد و گفت: ۱۱۰ اصله درخت زبان گنجشک، ۲۰ اصله درخت زیتون تلخ، ۱۶۰ اصله کامیس پاریس، ۲۵۰ بوته رز و ۲۷۰ بوته پیچ امین الدوله در محوطه اين بوستان غرس شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط