1401/06/14-10:34

فرمانده جدید یگان حفاظت شهرداری منطقه ۶ تهران معرفی شد

فرمانده جدید یگان حفاظت شهرداری منطقه ۶ تهران معرفی شد

آئین تکریم و معارفه فرمانده جدید یگان حفاظت شهرداری منطقه ۶ با حضور سرهنگ سید هادی موسوی مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران، مسعود رنجبریان شهردار قلب پایتخت و دیگر مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، رنجبریان شهردار منطقه ضمن قدردانی از عملکرد سرهنگ مقدسی فرمانده پیشین یگان حفاظت منطقه گفت: بی شک در اجرای قانون و حفاظت از اماکن و اموال، یگان حفاظت بازوان اجرایی شهرداری محسوب می شوند.

شهردار منطقه ۶ با اشاره به اهمیت راهبردی منطقه ۶ بعنوان پردیس ادارات دولتی و وزارتخانه ها، ‌قطب علمی آموزشی و قلب مراکز درمانی کشور ادامه داد: تدبیر اخذ کارت ضابط قضایی برای همکاران یگان حفاظت در این دوره اقدام شایسته ای در جهت چابک سازی سازمانی شهرداری در انجام ماموریت های محوله است.

در ادامه این مراسم سرهنگ سید هادی موسوی ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و تشریح اهمیت یگان ماموریت های حفاظت گفت: بخش اعظمی از مشکلات یگان حفاظت به دلیل نداشتن کارت ضابطین بود که با همکاری فراجا با انجام صدور کارت، این مشکلات حل شد و در آینده شاهد اقدامات تاثیرگذارتر از مجموعه یگان خواهیم بود.

در پایان مراسم "سرگرد مجید فصیحی" به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت شهرداری منطقه۶ معرفی و از زحمات سرهنگ مقدسی فرمانده پیشین این یگان در منطقه ۶ تقدیر به عمل آمد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط