1401/06/14-11:56

احداث ۹ بازار میدان میوه و تره‌بار جدید در منطقه ۲۲

احداث ۹ بازار میدان میوه و تره‌بار جدید در منطقه ۲۲

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه در حال حاضر سه محله از ۱۲ محله این منطقه غربی تهران فاقد بازار میوه و تره بار است گفت: باتوجه به پراکندگی شهرک های مسکونی در این منطقه نیازمند مراکز جدید تره‌بار وجود دارد که این نیاز در حال فراهم شدن است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحیدرضا محمدی در نشستی با فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و سایر مدیران شهری اظهار داشت: به دلیل اینکه محلات مسکونی این منطقه در دو دهه اخیر شکل گرفته است سرانه های هفت گانه آن طور که باید شکل نگرفته است که در این دوره از مدیریت شهری برنامه ریزی برای رفع این کمبودهای هفت گانه شکل گرفته است.

وی افزود: یکی از درخواست های شهروندان ایجاد میادین میوه و تره‌بار است که در نظر گرفته شده ۹ نقطه زمین رایگان به سازمان میادین میوه و تره‌بار اهدا شود تا هرچه سریعتر این محیط ها برای رفاه حال شهروندان فراهم شود.

محمدی ادامه داد: محله های هوانیروز، صدرا و دهکده المپیک از جمله محلاتی هستند که نیازمند میادین تره‌بارند و در اولویت راه اندازی قرار دارند؛ البته شهرک های مسکونی نیز وجود دارد که برای این شهرک ها نیز برنامه ریزی هایی صورت گرفته است.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۱ بازار میوه و تره بار در این منطقه وجود دارد، گفت: ضمنا قرار بر این شد یک نقطه در محله دهکده المپیک جهت بازار محلی بصورت استقرار کانکس راه اندازی شود و محل استقرار احصا شده و‌ پس از فراهم شدن سازوکار لازم انجام شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط