1401/06/14-14:02
به همت نماینده منطقه ۱۲ در صد و نود و پنجمین صعود یک‌روزه‌اش به قله دماوند:

پرچم قلب طهران بر فراز بام ایران درخشید

پرچم قلب طهران بر فراز بام ایران درخشید

شهردار منطقه ۱۲ از درخشش پرچم قلب طهران بر قله دماوند، بلندترین قله ایران به همت محمد فروزان‌مهر، یکی از کارکنان ورزشکار شهرداری این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن تبریک صعود موفق یک‌روزه محمد فروزان‌مهر، یکی از کارکنان شهرداری منطقه ۱۲ به قله دماوند گفت: از زیباترین نعمت‌های الهی که نصیب میهن اسلامی‌مان شده، وجود سلسله‌جبال البرز و زاگرس به همراه قله‌های بی‌نظیر دیگر در اقصی‌نقاط کشور است که جاذبه‌های طبیعت‌گردی و کوهنوردی بی‌شماری برای ورزشکاران و طبیعت‌گردان فراهم کرده و ما باید با احساس مسئولیت و استفاده درست از این منابع طبیعی، قدردان این نعمات باشیم.

وی با بیان این مطلب که هر کجای این سرزمین، گنجینه‌ای ارزشمند است که باید در حفظ آن بکوشیم، افزود: درخشش پرچم قلب طهران بر فراز بام ایران، حرکت نمادینی بود که به منظور پاسداشت این آب و خاک توسط این همکار ورزشکار و شریفمان صورت گرفت تا جهانیان بدانند که ما به جای‌جای کشورمان افتخار می‌کنیم و به آن می‌بالیم.

روز جمعه، ۱۱ شهریورماه، محمد فروزان‌مهر در صد و نود و پنجمین صعود یک‌روزه خود به قله دماوند، پرچم قلب طهران را که برند منطقه ۱۲ پایتخت است، بر فراز بلندترین قله ایران به نمایش درآورد. فروزان‌مهر با سابقه کوه‌نوردی ۱۵ ساله به گفته خود، صعود به قله دماوند را از سال ۹۵ آغاز کرده و رکوددار صعود یک‌روزه به این قله است.

وی معتقد است، کوه‌نوردی ورزشی که در آن، نزدیک‌شدن به خدا را احساس می‌کنیم. این کارمند شهرداری منطقه ۱۲ درمان بیماری‌ها و سلامتی خود را مدیون این ورزش می‌داند./خبر طهرون

نظرات

captcha
  • حاج احمد 19 شهریور

    ماشاالله همیشه سلامت تندرست شادباشی..پرچمت بالاست..

اخبار مرتبط