1401/06/15-12:54
با حضور نمایند گان مجلس و شورای اسلامی شهر تهران تاکید شد:

استفاده از ظرفیت سرمایه های اجتماعی در احصاء مشکلات شهری

استفاده از ظرفیت سرمایه های اجتماعی در احصاء مشکلات شهری

نشست «هم‌اندیشی بانوان نخبه فرهنگی، ورزشی، کارآفرین منطقه ۱۴ با حضور فاطمه قاسمی پور نماینده مجلس شورای اسلامی، سوده نجفی عضو شورای اسلامی شهر تهران، محمد امین سالاری پور شهردار و جمعی از بانوان بسیجی، ورزشکار، فعال و نخبه منطقه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، در نشست هم اندیشی بانوان، ضمن طرح نقطه نظرات و پیشنهادات بانوان نخبه دارالمومنین تهران در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و بیان اقدامات انجام شده خود در حوزه کارآفرینی و توانمندسازی زنان  بر  اهمیت و پیگیری حمایت از زنان نخبه و فعالیت‌های آنان تاکید شد.

فاطمه قاسمی پور نماینده زنان در مجلس شورای اسلامی با مثبت برشمردن همبستگی اجتماعی بالا در این منطقه و وجود مدیر ارشد جهادی و فعالیت های عملکردی مثبت شهرداری منطقه برای اجرای برنامه ها و فعالیت های مورد رضایت و نیاز شهروندان، برگزاری این هم اندیشی را آغاز ارتباط برای حل مسائل شهر و تسهیل در اجرای امور مرتبط با نیازهای و مطالبات شهروندان دانست.

وی با بیان اینکه ارتباط نخبگان و فعالان اجتماعی و فرهنگی با مدیران شهری و مسئولان نقش مهمی در حل مسائل کشور در همه زمینه ها دارد، از تلاش برای پیگیری مسائل شهری، چالش های بانوان فعال و نخبه، نیازهای افراد داری معلولیت، توجه به مقوله کارافرینان، ساماندهی نیروهای انسانی و فراهم شدن بستری مناسب برای گسترش فعالیت های مورد مطالبه بانوان در مجلس خبرداد.

سوده نجفی عضو شورای شهر تهران نیز وجود بانوان نخبه و متدین و فعال را خیر و برکت هر منطقه و کشور برشمرد و بر ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان در مباحث مدیریت شهری، سیاستگذاری ها و تسریع مشکلات شهری تاکید کرد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ نیز با اشاره به فعالیت بیش از ۲۱۰۰ هیئت مذهبی و هزاران محفل قرانی و وجود خانواده ها بویژه مادران و بانوان متدین و انقلابی در منطقه گفت: هویت دارالمومنین تهران با همین ارزش‌های معنوی شکل گرفته  است.

وی با اشاره به وجود مادران توانمند این گوشه از پایتخت در تربیت و پرورش نخبگان و چهره های مذهبی و فرهیخته، خدمت به مردم شهید پرور و صبور منطقه افتخاری بزرگ برای مدیریت شهری دانست.

سالاری پور از تلاش شهرداری برای ایجاد زیرساخت های مناسب برای استفاده همه شهروندان و اقشار خاص منطقه همچنین استفاده از ظرفیت ها و سرمایه های اجتماعی برای شناسایی و احصاء مشکلات شهری و بسط فعالیت های آموزشی، پرورشی با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان در دارالمومنین تهران خبر داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط