1401/06/16-16:51
زاکانی در حاشیه آیین تبادل تفاهم‌نامه همکاری مشترک شهرداری تهران با وزارت علوم:

با تکیه بر دانش در مسیر الگوشدن پایتخت در راستای تحول‌های سه‌گانه گام‌های سریع‌تری برمی‌داریم

با تکیه بر دانش در مسیر الگوشدن پایتخت در راستای تحول‌های سه‌گانه گام‌های سریع‌تری برمی‌داریم

شهردار تهران در حاشیه تبادل تفاهم‌نامه همکاری مشترک با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه مدیریت شهری نیاز بسیار جدی به دانش برای رفع مشکلات شهری دارد، گفت: بایدتوجه به پیشرفت کلانشهر تهران در ابعاد مالی، معنوی و همچنین تحول سه‌گانه در حوزه کالبدی بر مبنای دانش؛ نرم و فناورانه اتفاق افتد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از شهر، علیرضا زاکانی در حاشیه آیین تبادل تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی مابین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شهرداری تهران با بیان اینکه کلانشهر تهران به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه دانشی کشور در حوزه دانشگاه‌هاست که ظرفیت فوق العاده‌ای دارد، افزود: مدیریت شهری نیاز بسیار جدی به دانش برای رفع مشکلات شهری دارد.

شهردار تهران در ادامه سخنان خود بیان کرد: باید توجه به پیشرفت کلانشهر تهران در ابعاد مالی، معنوی و همچنین تحول سه گانه در حوزه کالبدی بر مبنای دانش؛ نرم و فناورانه اتفاق افتد و امکانی برای ما فراهم کند تا ساکنان تهران از سطح بالاتری از خدمات بهره مند شوند.

زاکانی با بیان اینکه گام‌ها به سمت الگو شدن پایتخت در راستای تحول‌های سه گانه برداشته شده است، اضافه کرد: تکیه بر دانش امکانی را فراهم می‌کند تا زودتر به مقصود خود برسیم.

وی با بیان اینکه ما مدیون دانشگاه هستیم، گفت: باید توجه بیشتر و بهتری نسبت به نخبگان کشور داشته باشیم. مدیریت شهری ظرفیت‌هایی در این خصوص دارد که در اختیار اعضای هیات علمی، اساتید دانشگاهی و دانشجویان قرار خواهد گرفت تا این دین به خوبی ادا شود.

شهردار پایتخت در ادامه عنوان کرد: تلاش شده تا در این تفاهم نامه، ظرفیت‌ها مدنظر قرار گیرد تا علاوه بر منتفع شدن شهر از این علم و دانش، در مسیر فناورانه شهر و شهر هوشمند گام برداریم. شورای ششم و مدیریت شهری برخاسته از این شورا، برای خودش افتخار می‌داند که در خدمت علم و عالم قرار گیرد.

زاکانی با بیان اینکه ظرفیت‌های تجمیع دانشگاه خواجه نصیر هدف گذاری شده است، افزود: امیدواریم که بتوانیم این امکان را برای دیگر دانشگاه‌ها و مراکز علمی هم قرار دهیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط