1401/06/20-15:41

استفاده از بیش از ۷ هزار تن آسفالت برای نوسازی معابر

استفاده از بیش از ۷ هزار تن آسفالت برای نوسازی معابر

شهردار منطقه۱۱ تهران اعلام کرد: با هدف جلب رضایت شهروندان و ارتقا خدمات نگهداشت شهر با محوریت موضوعات عمرانی، طی یک هفته "طرح خدمت" در محلات ۱۷ گانه منطقه۱۱ اجرا می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی گفت: طرح خدمت با حضور معاونت های خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمران در مدت یک هفته در سطح منطقه ۱۱ اجرا می شود.

او افزود: در این طرح طی یک روز بیش از ۱۰۰۰ تن آسفالت برای نوسازی معابر در محلات استفاده می شود و تمامی خدمات شهری شامل نظافت، شست و شو، لایروبی، اقدام برای حذف جانوران موذی و سایر اقدامات با بسیج کلیه عوامل اجرایی انجام می شود.

موسوی، نوسازی و بازسازی مخازن، زیر مخزنی ها پوشانندگی و رنگ آمیزی جداره های شهری، روکش و لکه گیری آسفالت، رفع مشکلات المان های ترافیکی و پل های مکانیزه، مبارزه با جانوران مضر شهری و بازپیرایی و روشنایی بوستان ها را از جمله اقدامات اجرایی در این طرح دانست.

شهردار منطقه۱۱ گفت: کلیه عوامل اجرایی نواحی ۱۷ گانه منطقه ۱۱ از ۱۹ لغایت ۲۵ شهریور برای اجرای این طرح بسیج شده اند و نهادهای نظارتی نسبت به کیفیت ارایه خدمات نظارت می کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط