1401/06/20-20:16
با احداث مسير دسترسی از بزرگراه شهيد نجفی رستگار؛

محله رضويه از بن بست خارج می شود

محله رضويه از بن بست خارج می شود

شهردار منطقه ۱۵ گفت: عمليات احداث مسير دسترسی محله رضويه به بزرگراه شهيد نجفی رستگار در ضلع جنوب و شرق محله با هدف خروح از بن بست آغاز شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سيد مهدی صباغ گفت: این مسیر دسترسی پس از گذشت سه سال از احداث بزرگراه شهيد نجفی رستگار با هدف اصلاح نواقص طراحی بزرگراه و حل مشکل ساکنین و بازگشایی گره ترافیکی در محله رضويه احداث می شود.

به گفته او، در این راستا مسیر ورودی از بزرگراه شهيد نجفی رستگار به خيابان شورا در محله رضويه به طول ۳۵۰ متر و مسير خروجی به صورت دوربرگردان از خيابان شورا به بزرگراه شهيد نجفی رستگار به طول ۲۵۰ متر ساخته خواهد شد.

صباغ با اشاره به اينکه با احداث اين مسيرهای دسترسی، سفر اهالی محل حداقل ۲۰ دقيقه کاهش خواهد داشت گفت: با اجرای این عملیات ضمن ایجاد دسترسی بزرگراه شهید نجفی رستگار به بزرگراه امام رضا(ع) علاوه برکاهش طول سفر، تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و افزایش رضایتمندی شهروندان به خصوص اهالی محله را در پی خواهد داشت.

شهردار منطقه به تشریح این عملیات پرداخت و گفت: در این پروژه ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع روکش آسفالت مکانیزه، هزار و ۵۰۰ مترمکعب زیرسازی، ۲۲ هزار مترمکعب خاک برداری، ۲ هزار مترطول انهار و جدول بندی، احداث ديوار حائل بتنی مسلح ۴۰ مترطول با اعتباری بالغ بر ۸۰ ميليارد ریال انجام خواهد شد و هم اکنون نیز در خاکبرداری است.

او در پايان افزود: تمام تلاش خود را در ارتقای رفاه و رضایت مندی شهروندان این محله و مطالبات شورایاران و مردم با همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران انجام می دهيم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط