1401/06/21-15:20
شهردار منطقه۱۴ عنوان کرد؛

پاسخگویی به بیش از ۱۷۵ پیام شهروندان در روز

پاسخگویی به بیش از ۱۷۵ پیام شهروندان در روز

شهردار منطقه۱۴ با اشاره به فعالیت های سامانه های نظارتی در راستای رسیدگی به پیام های شهروندان و مرتفع شدن مشکلات در محله های منطقه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون روزانه میانگین ۱۷۵ پیام در سامانه نظارتی منطقه پاسخگویی شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ محمد امین سالاری پور درباره مهمترین درخواست‌های شهروندان در حوزه  های شهری عنوان کرد: حوزه خدمات شهری با بیش از ۷۴درصد و موضوعات عمرانی با ۱۳درصد بیشترین، همچنین موضوعات ترافیک و اجتماعی کم ترین پیام ها را شامل شده است.

موضوعات و تعداد پیام ها

شهردار منطقه با اشاره به اینکه  تعداد کمی و موضوعات پیام ها با توجه به شرایط فصلی تغیر می‌کند، افزود: به صورت کلی و در آمار ابتدایی سال تا کنون ۲۴هزار پیام به ثبت رسیده که  نظافت معابر،  لایروبی ، فضای سبز و ساخت و ساز غیرمجاز بیشترین درخواست شهروندان  بوده که بیش از ۷۰ درصد پیام ها بازخورد گرفته شده است.

کمترین و بیشترین پیام‌ به تفکیک نواحی

به گفته سالاری پور تعداد پیام‌های شهروندی به ثبت رسید در ناحیه۶ با توجه به بافت جفرافیایی این بخش از منطقه با یک درصد کمترین و ناحیه۲ در ابتدای سال و ناحیه ۱ در شهریور ماه به سبب تراکم جمعیتی و بافت، دارای بیشتری آمار به ثبت رسیده‌اند.

ثبت روزانه و ماهانه پیام های شهروندی

شهردار منطقه با بیان اینکه افزایش تعداد پیام  هر محله بستگی به شرایط مختلف محیطی و زمانی نیز دارد، گفت: در ماه جاری روزانه بیش از ۱۷۳ پیام در سامانه نظارتی ثبت شده که سهم حوزه خدمات شهری با ۷۰درصد بیشترین است.

ابلاغ، دریافت و اثرگذاری

سالاری پور از فعالیت ۲۴ ساعته سامانه های نظارتی و ارجاع  پیام ها به معاونت ها و شهرداران نواحی ششگانه پس از مرحله ثبت پیام در سامانه ‌و پردازش آن توسط همکاران سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی منطقه به منظور اثرگذاری در رسیدگی خبر داد و گفت: شهروندان می توانند از طریق راه های ارتباطی  حوزه های اجرایی را برای اقدامات لازم در حوزه نگهداشت شهر یاری کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط