1401/06/21-19:55
در طرح استقبال از مهر ۱۴۰۱ انجام می شود؛

آمادگی جنوب‌شرق تهران برای آغاز سال تحصلی جديد و حضور پرشور دانش آموزان

آمادگی جنوب‌شرق تهران برای آغاز سال تحصلی جديد و حضور پرشور دانش آموزان

معاون خدمات شهری و محيط زيست شهرداري منطقه ۱۵ گفت: در طرح استقبال از مهر معابر و مدارس جنوبشرق تهران برای آغاز سال تحصيلی جديد و حضور پرشور دانش آموزان در حال آماده سازی است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی استرابی گفت: طرح های جهادی استقبال از مهر در اين حوزه براساس بازدیدهای و نظر کارشناسانان، در سطح نواحی هفتگانه به همت ادارات اين معاونت و به منظور بهبود سیما و منظر شهری، جلوه های بصری شهر و ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان از ۱۵ شهريور آغاز و تا ۱۵ مهر ادامه خواهد داشت.

او به تشریح اقدامات اداره خدمات شهری در طرح استقبال از مهر اشاره کرد و افزود: پاکسازی جدارها و امحای برچسب های غير مجاز، لايروبی و پاکسازی انهار، نظافت و پاکسازی باغچه هاي منتهی به مدارس، شست و شوی المان شهری، مبارزه با جانوران موذی، جمع آوری خودروهای فرسوده و جلوگيری از سد معبر بويژه در معابر منتهی به مدارس از جمله اين اقدامات است.

استرابی با اشاره به اينکه در اين طرح از ۹۰۰ نيروی انسانی همراه با بهره گيری ۱۵۰ دستگاه ماشين آلات انجام ميشود افزود: در اين طرح براساس دستورالعمل مرکز سه محور شاخص نيز معرفی شده است.

معاون خدمات شهری و محيط زيست منطقه ادامه داد: مدرسه رضايی در محور خيابان مسلم ناحيه ۲، مدرسه هوشمند نور در شهرک بروجردی در ناحيه ۳ و مدارس قدس، امام حسن مجتبی(ع) و زکریای رازی در خيابان شيرازی در ناحيه ۶ از جمله محورهای شاخص در طرح استقبال از مهر است.

برپایه این گزارش؛ مديران شهری منطقه در شهریور از موضوعات نگهداشت شهر و برنامه های استقبال از مهر نواحی به صورت روزانه بازدید و دستورات لازم برای آماده سازی بسترهای لازم ترافیکی به منظور تردد روان و انجام امور مربوط به خدمات شهری و زیبا سازی معابر منتهی به مدارس را برای سال جدید تحصیلی صادر می کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط