1401/06/23-17:07

پیشرفت ۸۸ درصدی فاز نهایی زیرگذر چهارراه گلوبندک

پیشرفت ۸۸ درصدی فاز نهایی زیرگذر چهارراه گلوبندک

پیشرفت عملیات اجرایی تراز منهای ۲ زیرگذر چهارراه گلوبندک که وظیفه برقراری ارتباط خیابان های پانزده خرداد شرقی و غربی را بر عهده دارد، از مرز ۸۸ درصد فراتر رفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق ابراز امیدواری کرد عملیات سازه ای فاز نهایی زیرگذر گلوبندک تا پایان تابستان امسال به پایان برسد تا در صورت تامین منابع مالی موردنیاز، تا پایان سال جاری شاهد گشایش این زیرگذر عابرپیاده و ساماندهی ترافیک در چهارراه گلوبندک باشیم.

وی با بیان آنکه اقدامات عمرانی مختلفی از قبیل حفاری، خاکبرداری، قالب بندی و بتن ریزی در گالری، ورودی ها و پاگردهای اتصال طبقات منفی یک(دسترسی به مترو) به منفی دو، سازه های الحاقی(اتاق تاسیسات و بخش تجاری) و شفت آسانسورها انجام شده است، یادآور شد: در حال حاضر بتن ریزی فونداسیون بخش هایی از گالری دسترسی غربی باقی مانده که طبق برنامه ادامه دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در خصوص فعالیت های پیش رو در این پروژه گفت: متعاقب اتمام عملیات سازه ای در تراز منهای ۲ زیرگذر، نازک کاری و معماری داخلی این پیاده راه آغاز و همزمان تاسیسات مورد نیاز خریداری و نصب می شود.

گفتنی است با بهره برداری از فاز نهایی زیرگذر چهارراه گلوبندک، ضلع غربی خیابان ۱۵ خرداد از زیر خیابان خیام به ضلع شرقی آن متصل شده و در نتیجه مشکل تداخل تردد پیاده و سواره در خیابان خیام و چهارراه گلوبندک برطرف خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط